CYTAT(joanaz @ wto, 24 lip 2007 - 10:48)
Zawodowo zajmuję się zamówieniami publicznymi. Musisz jednak napisać coć więcej. To był wzór umowy dołączony do SIWZ czy tylko jakieś istotne jej postanowienia?. Skoro mówisz o wy.lcie to rozumiem, że wygrałaś postępowanie.
Co do zasady umów w sprawie zamówień publicznych się nie zmiania, chyba że zmiana nie wpływa na treśc złożonej przez ciebie oferty i jej ceny. W takim wypadku można aneksować umowę.
joanna
Chodzi o harmonogram zajec. kursanta. niestety, pomylilam sie przy podliczaniu godzin. w tresci umowy nie ma podanej ilosci godzin na kursie, tylko w harmonogramie, ktory stanowi zalacznik do umowy. calosciowa umowe podpisywalismy w marcu (umowa ta dotyczyla 2 dlugich kursow, teraz na dniach przystepujemy do realizacji 2 z nich, i w harmonogramie tego wlasnie ,w ilosci godzin jest blad; co zauwazylam kilka dni temu). Napisalam do UP prosbe o aneks do umowy, z powodu zwiekszonej ilosci godzin. Po telefonie od pani z UP natychmiast pozalowalam, ze nie siedzialam cicho.
Oczywiscie nadmienilam w prosbie, ze cena nie ulegnie zmianie. W sumie, mozna to podciagnac na zmiane na korzysc zamawiajacego, bo beneficjent ostateczny bedzie lepiej przeszkolony, hehe.
W kazdym razie pani z UP stwierdzila, ze jak to moze byc, ze prawo zamowien publicznych, itd... Stad moje pytanie, czy jest jakis termin do ktorego mozna wprowadzac zmiany. U nas jest nieco skompikowana sprawa, bo jestesmy juz w trakcie realizacji zlecenia, wlasciwie zblizamy sie do jego ukonczenia.
Ten post edytował lena77 wto, 24 lip 2007 - 21:57