CYTAT(rysa154 @ Tue, 02 Dec 2014 - 21:55)
Wiem czego nie kupię napewno nigdy więcej sprzętu beko,pi ich lekcewazacym podejściu do klienta serwisu.ja twierdzę,ze coś źle działa,a serwisant ponieważ nie umiał naprawić twierdził,ze tak może być.upieralam sie,ze nie może tak byc,napisałam pisemną reklamacje,więc stwierdzili,ze nie ma sprawy ,ponieważ serwisant napewno sie nie myli....
Ja nie wiem co Ty chcesz od Beco, mamy już dwa sprzęty tej firmy (w tym pralkę) w domu i jest ok - odpukać.
Mam za to kiepskie doświadczenie z serwisem philipsa i jak sądzę wszędzie tak jest, dopóki działa jest dobrze, a jak przestanie to serwisy mają nas gdzieś.
PS. Naucz się pisać po polsku bo siętego czytac nie da!
Ten post edytował Tatte pon, 05 sty 2015 - 11:37