Aktualno¶ci

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

Rz±d postanowi³ kontynuowaæ program Maluch, zapocz±tkowany w 2011, zaproponowa³ jednak jego zmodyfikowan± i rozszerzon± wersjê, nadaj±c mu nazwê MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...

Czytaj wiêcej >

Maluchy.pl logo

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Start new topic Reply to this topic
Start new topic Reply to this topic
 

proszÄ™ o pomoc -praca magisterska (ankiety)

> 
Angelat91
czw, 08 sty 2015 - 13:38
Witam,
jestem studentką V roku psychologii, tematyka niepłodności i bezdzietności interesuje mnie na tyle, że postanowiłam pisać pracę magisterską na ten temat. Bardzo potrzebuję pomocy przy wypełnianiu ankiet, do pełni badań brakuje mi 40 mężczyzn, którzy nie posiadają dzieci i zechcą wypełnić ankiety (ankiety są oczywiście anonimowe i krótkie, wypełnianie zajmuje 5 minut).
Proszę nie usuwać mojego tematu, ewentualnie jeżeli znajduje się w złym dziale, proszę o przeniesienie. Bardzo mi zależy na tych ankietach, bo zostało mi niewiele czasu, a do kompletu 200 ankiet brakuje mi już niewiele. Jeżeli mężowie/partnerzy pań zarejestrowanych tutaj lub sami panowie, którzy mają konto zechcą mi pomóc dla dobra nauki, proszę o kliknięcie w link https://www.interankiety.pl/interankieta/fa...fff648a58e187fc
Jeszcze raz proszÄ™ o nieusuwanie i potraktowanie tego nie jako spam.

Ten post edytował Angelat91 czw, 08 sty 2015 - 20:11
Angelat91


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 1
Dołączył: czw, 08 sty 15 - 13:34
Nr użytkownika: 45,147




post czw, 08 sty 2015 - 13:38
Post #1

Witam,
jestem studentką V roku psychologii, tematyka niepłodności i bezdzietności interesuje mnie na tyle, że postanowiłam pisać pracę magisterską na ten temat. Bardzo potrzebuję pomocy przy wypełnianiu ankiet, do pełni badań brakuje mi 40 mężczyzn, którzy nie posiadają dzieci i zechcą wypełnić ankiety (ankiety są oczywiście anonimowe i krótkie, wypełnianie zajmuje 5 minut).