To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

baba za kierownicÄ…

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Małgorzata
Nie chcę przytaczać konkretnych liczb ale ostatnio w tv podali,że chyba coś około 80% osób badanych oceniało siebie jako bardzo dobrych lub dobrych kierowców jednocześnie wskazując na innych kierowców jako złych.
UFFF nie wiem czy sie jasno wyraziłam bo Majora mi wisi na nogawce icon_lol.gif i w związku z tym mam problem z koncentracją.
CrazyMary
Jak dla mnie to trochę niejasno się wyraziłaś. Jak się to ma do tematu postu?
goska
no bo mi sie ankieta nie wysłałą icon_lol.gif
Chodziło mi o to za jakich kierowców uważają się mamy icon_smile.gif
b. dobrych, dobrych, przeciętnych czy raczej słabych.
Pozdrawiam Gośka
izka
Oj na ten temat można by dużo gadać ..........
Uważam ze jestem przeciętnym kierowca z małym stażem ale auto to moje hobby wiec staram się uczyć wiele rzeczy zwłaszcza dotyczących prowadzenia i dla tego zapisałam się do klubu FSO ( mam poloneza) i w niedzielne zimowe popołudnia uczyłam się wyprowadzać auto z poślizgu na płycie lotniska i jak dla mnie to fajna zabawa ale mogę powiedzieć ze warto poćwiczyć zanim naprawdę na drodze wpadnie się w poślizg. Co do innych kierowców Ja osobiście uważam za niebezpiecznych tych małolatów a szybkich autach swoich ojców chcących się popisać przed kumplami.
Z innej statystyki wiem ze najwięcej wypadków powodują kierowcy z trzy letnim stażem.
A kobiety sÄ… zazwyczaj sprawcami niewielkich kolizji drogowych.
Kobiety maja najniższy % jazdy pod wpływem alkoholu.

Powiedzenie BABA ZA KIEROWNICA to tak naprawdę nic obraźliwego tylko określenie kierowcy który
1) jest piękny
2) ostrożny wiec i bezpieczny
3) i spieszy siÄ™ powoli
ha ha ha Czy macie inne pod punkty ?????????
amania
A ja niedługo mam okrągłą rocznicę zdobycia prawa jazdy! 10 lat!