To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

nerwobole

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

iff
zauwazulam, ze po silnym zdenerwowaniu mam nerwobole w klatce piersiowej, na poczatku myslalam ze to cos z sercem, jednak wizyta u lekarza niejako mnie uspokoila
czy ktoras z fajnych mam miewa takie nerwobole ?
wczoraj pomogla mi kapiel w goracej wodzie oraz polozenie sie do lozka, niestety dzisiaj od rana mnie trzyma i mam wrazenie ze nastepuje bol oraz obszar bolu, jestem juz po wizycie u lekarza ale na razie nie dziala lek, czy ja powinnam sie wyciszyc ? polozyc do lozka na caly dzien? zaraz wychodze do pracy i nie wiem jak wytrzmam jesli nie pusci...
Kaszanka
Mnie pomoga założenie lewej ręki za kark. Siadam wyprostowana jak struna, zakładam rękę i powolutku, spokojnie oddycham. Po jakimś czasie przechodzi icon_biggrin.gif
EwaSerdeczna
Często miewam takie bóle.
Źle się kojarzą bo wiadomo - SERCE.
Staram sie wtedy maxx wyciszyć w tym celu głębokie oddechy,muzyka,dawniej lubiłam sie połozyc z nogami nieco "uniesionymi" a teraz zdecydowanie wolę "pochodzic " sobie ,,,po krótkim czasie to mija.



pozdrawiam serdecznie ewa

Nie masz powodów do niepokoju - byłas u lekarza więc nie denerwuj się.
iff
dzieki dziewczyny, troche mnie uspokoilyscie, ale ja nadal czuje bol w klatce, jak sie schylam, jak podnosze cos, otwieram szuflade itd, jakby to miejsce skurczylo sie i cisnie strasznie....
mam te leki brac przez tydzien, moze miesien jest obolaly za mocno i stad ten bol icon_confused.gif juz sama nie wiem
EwaSerdeczna
Iwona a moze masz problem z kregosłupem w odcinku piersiowym ?
Też daje takie objawy o których piszesz !

Nie martw siÄ™


pozdrawiam serdecznie ewa
Kaszanka
Mój tato ostatnio strasznie cierpiał na nerwobóle. Strasznie nas tym wystraszył bo ma niewielką wadę serca. U lekarza bo tysiącu badań okazało się że to żołądek icon_eek.gif icon_eek.gif icon_eek.gif
Coś tam miał w kwasami żołądkowymi a bóle były podobne do bólu serca.