To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Co mnie boli tam z tyłu? czy to starość?

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Sylwia M.
Coś mnie boli - od ok. roku już kilkakrotnie wracało. Poniżej talii, z tyłu; między talią a pośladkami; nieustająco ćmi, promieniując na pośladek i jedną z nóg. Przechodzi samo po 2-3 dniach. Trochę przeszkadza, ale nie na tyle, aby uważać się za cierpiącą icon_wink.gif . Czasem jak gdyby wyżej, powyżej talii. Jako nastolatka miewałam kłopoty z nerkami ; ale to było dawno i to raczej, jak pamiętam, nie jest ten sam ból. Zresztą wówczas zawsze też ujawniały się problemy "niżej" z siusianiem itp. Teraz - nie. Co robić? Badać mocz? Coś jeszcze? Czy to mogą być tzw. "korzonki"? Tak naprawdę nawet nie wiem, o to chodzi z tymi tzw. korzonkami. Zawsze cierpieli na to INNI.
aronka
Sylwia, nie znam się na korzonkach icon_wink.gif , ale może to to.
Ja miałam podobne problemy, tyle że nie mijały tak szybko. Jak mnie złapało, to trzymało długo. To było chyba coś ze stawem biodrowo - krzyżowym (o ile czegoś nie pokręciłam). Leki pomagały średnio. Dopiero dostałam w to miejsce zastrzyk - blokadę i mam spokój do tej pory. icon_biggrin.gif
To było przeciążenie. Np. namiętnie targałam wózek z dzieckiem i zakupami po schodach. A tego mi nie wolno było. icon_confused.gif
kasiarybka
O !!
To być może i ja mam to samo.

Bardzo boli mnie krzyż, szczególnie nad ranem,. czasami nie mogę zwlec się z łóżka, nie dam rady się schylić i wziąć Weroniki na ręce...ale dżwigam ten wózek niejednokrotnie na trzecie piętro, cóż poradzę, winda psuje się często icon_twisted.gif .
Myslałam, ze jaies maści rozgrzewające mi pomogą, ale nici, poprawy brak, a boli coraz częściej i coraz dotkliwiej icon_sad.gif
i.