To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Specjalista od zeza

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Agusek
I nie chodzi mi o okulistę icon_lol.gif takowego mam pod ręką.
Nie wiecie (pamiętacie) jak zię od zeza specjalista zwie ??

I może gdzie przyjmuje na śląsku??
Klinikę w Katowicach wolałabym ominąć (Gierkowej) z powodów tłumów.
Tuni
CYTAT(Agusek)
Nie wiecie (pamiętacie) jak zię od zeza specjalista zwie ??


Zezolista? Zezolog? icon_lol.gif icon_lol.gif wink.gif
Agusek
Na pewno nie Zoolog icon_lol.gif a reszta to nie wiem wink.gif
mama_do_kwadratu
Ortoptyk chyba, ale pewna nie jestem czy to lekarz...
Rehabilitacja zeza to ćwiczenia pleoptyczno-ortoptyczne. To po zagrabanicznemu znalazłam:
Orthoptists diagnose and treat defects of vision and abnormalities of eye movement.
iff
Agusek zeza lecza operacyjnie w Klinice 20o0 na Zelazowej kolo huty b (qrde nigdy nie wiem jak sie to pisze) czy ulicy zelaznej

ja mialam operacje w korwicie i bardzo sobie chwale, nie bylo tlumow i super podeszli do czlowieka o pani G nasluchalam sie mnostwo zlych rzeczy nie wiem czy sprawdzonych ale jednak brak checi na blizszy kontakt pozostal

Twoja coreczka chyba jest jeszcze za mala na operacyjne leczenie, czy juz miala leczenie ?
Agusek
Ifffona, Ali ucieka jedno oczko do nosa, ale czasami (tak jakby traciło opór) i zaraz wraca na miejsce icon_rolleyes.gif
Ja widziałam prawe w akcji kilka razy, a mąż upiera się na lewe icon_eek.gif
Chciałabym od razu trafić do dobrego specjalisty, żeby dziecku zaoszczędzić pośrednich badań u lekarzy, którzy i tak w końcu skierują mnie łaskawie do... specjalisty właśnie icon_confused.gif

Mogłabyś mi podać namiary na tę "hutę" albo korwitę?
I gdzie to? Gliwice, Katowice? czy inne? icon_wink.gif
Dzięki
wiola
Agusek..polecam Corwitte... wiem ze tam sÄ… super spacjaliscie i Cie "nie oleja" icon_exclaim.gif

jak C zalezy to poszukam i podam namiery.... a i tam tylko wizyty płatne icon_sad.gif
Agusek