To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Swędzace krosty - czy to alergia? Ratunku!

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

CrazyMary
Pierwszy raz takie krosty pojawiły sie u Marty w sierpniu. Myślałam wtedy, że to ospa, ale nie była. Dostała fenistil i przeszło dość szybko. Teraz dostała jakieś dwa tygodnie temu, ale byłu tylko 3 wiec myslałam, ze też zaraz znikną. Doszło swędzenie. W tej chwili jest mocno obsypana i okropnie sie drapie, zwłaszcza w nocy. Tylko, ze to nie są żadne placki, to wyglada trochę jakby ją jakieś owady pogryzły - czy spotkałyscie się z takim objawem alergii?
Oczywiscie wybieram sie do lekarza.
Natalia
U mojej córki zdarzają sie takie swędzące krostki, które są wynikiem alergii. Głównie wyskakują na szyi, karku, dekolcie. Mała drapie się okropnie, przede wszystkim w nocy.
Vena
Cześć
To wyglada na pokrzywkę, no ale..., nie jestem lekarzem i co wazne to trzeba widzieć, dotknąć.
Z tego co wiem, jesli wysypkę czuć pod palcami to najprawdopodobniej jest to jakieś uczulenie.
Skoro pojawia co jakiś czas, to zwróć uwagę gdzie bylo dziecko, co robilo, co jadlo, z kim i z czym się stykało... . To ważne, by wiedzieć od czego.
Moj brat będąc dzieckiem często miewał pokrzywkę, z której wyrósł, dziś to kawal chlopa z niego i od 30 lat wysypka się już u niego nie pojawiła icon_smile.gif))))
Życzę Ci by Twoje dziecko też z tego wyrosło, a najlepiej juz teraz icon_smile.gif))
Pozdrawiam
Klucha
hej moja mała ma takie swedzące krosty po podaniu nestle junior lub mleka krowiego. Gdy pierwszy raz ją wysypało pomyślałam że pogryzły ją jakieś owady w nocy, a że rozdrapła aż do krwi to poszłam do pediatry. To on powiedział mi że to uczulenie, a ja skumałam że 2-3 dni temu zaczełam podawać jej nowe mleko. To było dwa lata temu. Do dnia dzisiejszego tak reaguje przy próbach wprowadzenia mleka niealergicznego