To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

po prostu witam

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Ida 25
Jestem zupełnie zielona jeśli chodzi o ciążę i dzieci. To mój pierwszy raz w tej materiii bardzo cieszę się z tego powodu. Mój bombelek jest jeszcze bardzo malutki i podobno ma się urodzić 24 marca 2006. Trzymajcie kciuki za mnie i moją małą (małego)? Witam!
droplet
Witaj Ida!
Gratulacje icon_biggrin.gif Zapraszam do Marcóweczek - Marzec 2005
myszowata
No oczywiście, że 2005! Gdybym miała mieć 2006 to chyba musiałabym byc słoniem. A dziękuję, w marcóweczki też się już wpisałam.
myszowata
SÅ‚oniem nie jestem, ale 2006 to dobry rok icon_redface.gif
mama_do_kwadratu
Witaj Ido icon_smile.gif
droplet
ups no tak 2006!!!!! icon_redface.gif hihi
Dagmarcia
ha, ha, ha ale wam się pokręciło icon_lol.gif
witaj Ida
karolka
Witaj! icon_lol.gif Moja córcia urodziła się 24 marca 2005roku.
iwona28
Witam ciÄ™ serdecznie na forum:) icon_biggrin.gif
mamuśka.chłidzw
Witaj Ido 25!

Masz na imie Ida czy Idalia? Pytam, bo moze jestes imienniczką mojej córki icon_wink.gif

Baw sie dobrze u nas!
myszowata
Na imię mam zupełnie inaczej a Ida to moje wymarzone od lat imię dla dziewczynki. A ponieważ jest nieczęsto spotykane, więc wykorzystuję to na forum, bo moich imienniczek jest zawsze bardzo dużo.
Co prawda, mam przeczucie, ze mój bąbelek jest chłopcem, ale może kiedyś będę miała też dziewczynkę?
mamuśka.chłidzw
W takim razie ja dodam, że jest Ida i Idalia(zdrobniale Ida, Idusia). Ja również wymarzyłam sobie to imię dla córki. Tak miała na imie babcia ze strony męża. Za pierwszym razem urodził się chłopiec, za to druga mamy dziewczynkę icon_wink.gif. Powodzenia icon_lol.gif
myszowata
Bardzo dziękuję!
Moim typem jest Ida (nie Idalia), ale jak nie tym razem to może następnym się trafi dziewczynka. Bez różnicy mi to jest icon_smile.gif
moni24