To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Zanik miesiÄ…czki-"Provera"???

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

alusiaa
Oczywiście bez ciąży.To na pewno.
A do tego przy wyciskaniu,pojawiajÄ… siÄ™ w piersiach krople mleka.
Skończylam karmić w maju,wtedy bralam Bromergon i cale dnie przespałam icon_confused.gif
Laktacja ustała,a miesiączki mialam dosyc regularne (kilkudniowe różnice)
Tymczasem ostatnią miesiączkę miałam 4.pażdziernika i tyle...
Nie żeby mi to przeszkadzalo,w ciążę absolutnie zachodzić nie chcę,
stąd też moje pytanie- czy powinnam się zgłosić do lekarza,żeby "coś" z tym zrobić,czy mogę zostawić to ot,tak? Czy leczenie jest,jesli nie konieczne,to w ogóle potrzebne?
Tobatka
Ja nie jestem typem latającym do lekarza z każdą rzeczą, ale tego bym nie zostawiła. Może dlatego, że już się nadenerwowałam z powodu problemów ginekologicznych (z pobytem w szpitalu, badaniami, nerwowym oczekiwaniem na wyniki)?

Poszłabym do lekarza...
katiek
Alusiaa poejrzewam ,że masz za dużą prolktynę-idź do gina lub internisty i poproś o skierowanie do poradni endokrynologiczno-ginekologicznej. Chyba że masz gina co ci badania poziomu hormonów zrobi (prolaktyna, progesteron, może też i TSH).
PS Ja chodzę do poradni E-G na Karową, ale tam na razie zapisów nie ma (bedą może po 15. 12)
alusiaa
No to chyba przejdÄ™ siÄ™ do ginekologa i zorientujÄ™ siÄ™.
Ale czy to coś złego,jeśli mi to wcale nie przeszkadza?
katiek
Mi tłumaczyli że jest wtedy większe prawdopodobieństwo nieprawidłowych krwawień i większa możliwość robienia się polipów w jamie macicy (no ale mi to zrobili chyba wszystkie badania łącznie z biopsją śluzówki macicy-brrr)
Atena
Ja też bym stawiała na prolaktynę...

Atena.
alusiaa
A co to znaczy i czym grozi- tak przekładając dla laika? wink.gif
alusiaa
Bylam u lekarza,przepisal mi ProverÄ™...
bez zadnych badan,Na razie nie zamierzam tego brac,chcÄ™ wiedziec jednak co to za specyfik itd.
Monia W.
U mnie też jest podobnie.... icon_sad.gif