To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

gdzie kupie uzywane narty?

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

agama76
jak w temacie, gdzie jest jakis dobry komis narciarski we Wroclawiu? Chodzi o sprzet dla dziecka. Jestem laikiem w tym temacie wiec powiedzcie tez na co zwracac uwage zeby nam sprzedawca złomu nie wcisnął.

Aga
ulcik
ja polecam Allegro icon_smile.gif

u.
Ewcia!
na alllegro trafiajÄ… siÄ™ owszem okazje, ale w sumie kupujesz "kota w worku"
narty, to jeszcze , ale uważam, ze buty stanowczo trzeba mierzyć

w temacie icon_wink.gif to kolezanka mowiła mi o komisie gdzies na Nasypowej w poblizu Komandorskiej - tam była zadowolona
Ja kiedys kupowałam w pałacyku - ale w koncu wzięlismy narty nowe

A nie masz jakiejś znajomej osoby, która mogłaby z tobą pojść i doradzić?

a moze info znajdziesz na jakims forum fanów narciarstwa
pzdr. Ewa
Jalla
Polecam gazetę Auto Giełda Dolnośląska. Ogłoszenia są też w internecie
https://www.autogielda.com.pl/?dzial=0300009
Dorka
W ubiegłych latach giełdy narciarskie były w (nie gwarantuję, że w tym roku nadal się tam odbywaja):

NOT-cie przy Piłsudskiego
na Ruskiej (na ogół była teka reklama przy bramie i schodziło się schodkami w dół)
W Pałacyku na Kościuszki
na Teatralnej (po lewej stronie jeszcze za wejściem na basen)

I podobno w Makro ( w tym roku) było dużo butów dla dzieci. W MaksSporcie nowe buty narciarskie są po 350zł i rozmiarówka tylko pomiedzy 18,5-20,5.
Dorka
CYTAT(Ziutka)
w temacie icon_wink.gif  to kolezanka mowiÅ‚a mi o komisie gdzies na Nasypowej  w poblizu Komandorskiej - tam byÅ‚a zadowolona

Tego sklepu już nie ma w tym miejscu (teraz to teren budowy). Sklep przeniesiono na ul.Śliczną 7 (boczna Borowskiej za Albertem) tel. 336-94-38 pn.-pt. od 10-19, w sb. 9-16 www.marko.wroc.pl.