To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Czy uczuliło sprawdzone mleko?

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Łosiaczek
Witam,
Nie mam doświadczenia ani wielkiego pojecia na temat alergii, ale chyba nas dotknęła.
Alek je od 2 miesięcy Bebiko 2 (wcześniej był na piersi), od około 2 tygodni ma wysypkę i szorstka skórę na twarzy, łydkach i przedramionach. Pediatra zaleciła zmianę mleka na Bebilon Pepti, a jeśli nie pomoże to na Nutramigen. Czy możliwe jest, że to faktycznie mleko go uczuliło, choć je go już od dawna? Bezpośrednio przed wysypką nie wprowadzałam nic nowego.
A może lepiej iść od razu do alergologa, a nie kombinować z mlekiem.
Czy tak małemu dziecku można zrobić już testy?

Proszę poradźcie, co zrobić.
blaire
Bardzo możliwe, że to reakcja na mleko. Organizm początkowo mógł sobie radzić z alergenem, jednak jego "stężenie w organizmie" rosło i wkońcu przestał sobie radzić.
Aniaszew
Przypuszczam że faktycznie mleko.Ja moim dzieciom dawałam Bebiko sojowe i nie uczulalo, mimo że lekarze mówili że może taż uczulać.Może tego spróbuj.Nutramigen jest paskudny w smaku i nie wiadomo czy maluch sie do niego przekona.A do alergologa jszcze masz czas.Moje maluchy wyrosły z alergii na mleko, objadają sie serkami ,jogurtami i czekoladą i nic im nie jest.
Łosiaczek
Właśnie zaczęłam Bebiko sojowe i zobaczymy co się będzie działo. Po jedzeniu Alek dość dużo kilka razy ulał, czy to może być przez to mleko?
Jeśli mu ta zmiana nie pomoże to chyba spróbuję jeszcze Bebilon Pepti zanim zdecyduję się na Nutramigen. Czy to ma sens, czy lepiej tak nie kombinować?
Aha, i jeszcze jedno, ile czasu trzeba czekać na efekty, żeby stwierdzić czy to mleko pomogło, czy nie?
Aniaszew