To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

badanie do pracy magisterskiej

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

ewa migas
Witam, jestem studentką IV roku pedagogiki zdrowia. Jestem w trakcie prowadzenia badań do mojej pracy magisterskiej, której tematem jest "Wsparcie społeczne kobiet po poronieniu dziecka". Zwracam się z prośbą do wszystkich chętnych do udziału w badaniu, aby wypełnic ankietę.
https://czeladz.w.interia.pl/ankieta.html
W ankiecie znajdują się pytania z gotowymi odpowiedizami oraz pytania, których należy wpisać odpowiedzi. Zdaję sobie sprawę, że miejsca pod pytaniami otwartymi może nie być wystarczająco dużo aby zamieścić własą odpowiedź. W takim przypadku proszę odpowiedź na konkretne pytanie, czy też pytania przesłać mailem z zaznaczeniem na które pytanie udziela się odpowiedzi.
Pytania, które pań nie będą dotyczyły należy pominąć.
e-mail: eva_m@poczta.onet.pl
DziekujÄ™ serdzecznie
Pozdrawiam
Pronto
Chciałam pomóc i wypełnić tę ankietę, ale ona się nadaje wyłącznie dla tych kobiet, które mają za sobą 1 poronienie. 2 już nie dadzą się w niej umieścić, zwłaszcza jeśli okoliczności były odmienne.

Poza tym... co to jest poronienie wg tego badania? Należy je rozumieć, jako każdą przedwczesną utratę ciąży, czy też są jakieś ograniczenia czasowe, że np. do 22 tygodnia to poronienie, a później już nie?
ewa migas
Jeśli wystapiło więcej niż jedno poronienie byłabym wdzięczna gdyby wpełniła Pani 2 ankiety, rozumiem, że to czasochłonne ale dziękuję z góry
Vera
chciałam wysłac ankietę, ale nie mam outlooka i nie udało mi się zapisac pliku... czy ma pani wersję np. w wordzie? ja nie potrafiłam przetransportowac tego co napisałam do innego pliku-nie zapisywał moich odpowiedzi. niestety. a chetnie pomoge.
ewa migas
oczywiście mam ankietę w wordzie. Proszę o adres e-mail to prześlę dziękuję:)
Vera
napisałam na PW