To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

warzywa z grilla

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

grzałka
poproszę o dokładny przepis dla laika, lub linka icon_smile.gif
ulcik
a o jakie warzywa ci chodzi ?
u.
agabr
ale Grzałko o co Ciebie chodzi ? No normalnie grilujesz . smarujesz marynata . Poza klasyka typu baklazan czy cukinia sprobuj obgotowane mlode marchewki, dobrze sie komponuje wg mnie seler z serem.b
grzałka
no to konkretnie:
jakie warzywa? co się z nimi robi (w sensie czy obrać, czy jakies pestki usunąc, czy i jak pokroić?
co to jest marynata i jak siÄ™ jÄ… robi?
jakie przyprawy?
jak długo na grillu?

jestem kulinarny laik zupełny a tu spadła na mnie impreza grillowa...wszyscy umieją robić mięcho, a ja nie lubię, więc chciałabym dla siebie warzywa
marghe.
cukinia, bakłażan, papryka .. pokroić w plastry (paprykę w kawałki)
i wrzucić na grilla

oddzielnie przygotować sos np z oliwy i czosnku, doprawić
warzywa zdjac, pozmarowac i jesc icon_smile.gif

moze być?

zerknij sobie tutaj
https://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=7...5356&a=43885356
ulcik
ja ostatnio robiłam cukinie w vinegrecie wcześniej zalaną nim .. boszzz... będzie dzisiaj również bo była pyszna .. i tak samo bakłażany icon_smile.gif

jeśli już to obierać .. pestek nie wyciągać icon_smile.gif wielkie kroić na mniejsze icon_smile.gif

u.
dumiczowa
Grzałka, najlepiej sie grilluje na takich aluminiowych tackach
ja zawsze grilujÄ™ przede wszytskim:

-pieczarki (odrywam nóżki i kapie do tego łebka 3 kropelki maggi w płynie)
-papryke( jak nie lubisz ze skórą która po ugrillowaniu i tak łatwo odchodzi too można ją wczesniej opalic np nad palnikiem w kuchence gazowej)
- cukinie/bakłażan mozna pomaziac marynata, mozna posypać wegetą, jak kto lubi
- banany kroisz wzdłuz na pół potem z czekolada roztopiona spożywasz, jabłka jak kto lubi itp i moj ulubiony ser typu brie czy camambert zawinięty w plaster boczku mhmmhm dzisiaj tez ide na grilla icon_biggrin.gif
dumiczowa