To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Tycie po antykonceptach

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Lizia
Czy i jak tyłyście po Pigułkach/plastrach?

Ja od 10 miesięcy używam plasterków EVRA i od ok 4 miesiący rośnie mi brzuch. Zawsze tyłam w udach i biodrach, a teraz rośnie mi opona na brzuchu. Irytuje mnie to coraz bardziej icon_evil.gif chyba zrezygnuję z hormonów icon_cry.gif

W dodatku męczą mnie migreny. Zawsze dzień lub dwapo odklejeniu 3 plastra...
Choco.
Ja nie mam doświadczenia z pigułkami/plastarmi ale moja współlokatorka za czasów studiów używała Evry i po około pół roku przybyło jej 8kg- jadła jak przedtem i chodziłyśmy 2-3 w tygodniu na aerobik, po odstawieniu plasterków chudła w oczach. lekarz ginekolog uznał, że plasterki nie mają wpływu na wagę, ale w jej przypadku chyba miały.
Kasia&Hania
Słyszałam opinię jednego z gin. że jak się nie przytyje w pierwszych 3 mies. zażywania hormonów, to później sie już też nie przytyje. Nie wiem co o tym sądzić. Obecnie biorę mercilon i narazie nie widzę zmian wagi. Przed ciążą brałam microgynon21 i też nic...Po tabletkach jedynie zauważyłam zwiększone tendencje do rozstępów i celulitu. Ale która z nas tego nie ma icon_wink.gif ? Pozdrawiam
An_Qa
ja biore cilest i mam straszny apetyt ale nie mam wagi by wskoczyc i sprawdzic. Wczesniej tez bralam microgynon 21 i po nich jak po cilest mecza mnie straszne mdlosci.
Przed ciaza bralam harmonet i bylo ok. nie przytylam, nie schudlam.

mysle ze tab trzeba dobierac indywidualnie by nie bylo takich numerow jak tycie np.
m4rusia
Przez 3 lata brałam microgynon21 i nie utyłam ani grama. Od dwóch m-cy biorę rigevidon i nie dosyć, że nie utyłam to jeszcze schudłam 5kg's, z tym, że do tego przyczyniła się niewielka zmian moich nawyków żywieniowych. Jednak tabletki nie przeszkodziły mi w tym
annaot
Ja przez dwa miesiące brałam microgynon 21 i strasznie mnie po nich wysypywało na czole, potem 3 lata diane 35 i nie przytyłam ani trochę.