To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

jeszcze kilka pytań

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Jacek
Dzisiaj rano znowu żona zrobiła test (tradycyjny płytkowy) tym razem innej firmy i co? i ponownie sukces-dwie wyrażne kreski na pasku kontrolnym.bardzo się cieszę,ale żona trochę mniej bo mosno przejęła się tym wtorkowym USG.Ja w sumie też trochę się martwie ale nie daję po sobie poznać.Cały czas studiuję wiedzę z zakresu ginekologii i położnictwa żeby wytłumaczyć sobie kilka spraw, ale na razie marnie mi to wychodzi.
moje pytania:
1.Czy to możliwe że ok 6-7 tygodnia ciąży na usg nic jeszcze nie widać?
2.Czy to możliwe że dwa testy płytkowe różnych firm wykonane w trzydniowym odstępie mogły się pomylić pokazując za każdym razem dwie kreski?
3.Jeśli moja żona jest w 6-7 tygodniu ciąży a na usg nic nie widać to czy możliwe jest że płód może się źle rozwijać lub coś może być nie tak??
4.I wreszccie ostatnie pytanie-CZY MAM SIĘ JUŻ CIESZYĆ CZY MARTWIĆ:)???????
z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE ODPOWIEDZI. POZDRAWIAM
Iśka
A może dzidziuś jest młodszy???? Wtedy na USG może jeszcze nie być widoczny, może sprzęt gorszej jakości???
Wydaje mi się, że dwa testy różnych firm dają jednoznaczną odpowiedź icon_arrow.gif gratulacje dla tatusia!
Jeśli się niepokoicie (a ze mną tak było- no cóż czasem z człowieka taki niedowiarek) to polecam badanie krwi - betaHCG poziom hormonu rozwieje wątpliwości.
Trzymam kciuki i daj znać jak wyniki
pozdrawiam
BATTMANNKA
Witaj!
Generalnie początek ciąży to największy stres zwłaszcza dla tych starających się.
Wg mnie ciąża napewno jest, ale...
nie jestem wyrocznią, bo może być tak:
zły sprzęt
lekaz nieprofesjonalista
opóźniona owulacja i z tąd wiek ciąży większy niż dzidziuś(ja też tak miałam i lekarz podejrzewał pusty pęchęrzyk ciążowy lub ciążę pozamaciczną, jednak poczekaliśmy i na następnym usg było ok)

Moja rada: DUUUUUUUUUUUŻO ODPOCZYNKU I MAŁO STRESU, BO TO SZKODZI DZIDZIUSOWI

Trzymam za Was kciuki!!!