To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Ile dni po terminie urodzilyscie pierwsze dziecko ?

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Honey*
Wlasnie starsznie mnie to ciekawi. Ja jestem zaledwie 4 dni po terminie. Niecierpliwie sie juz okropnie, wkurzaja mnie pytania kiedy? za ile ?
Moze jak sie dowiem ile Wy bylyscie po to lepiej sie poczuje icon_smile.gif
Ewelinek
Kochana bądź cierpliwa i czekaj! Nie mam doświadczenia w tym temacie ale napewno urodzisz lada dzień w końcu napewno nikt Ci nawet nie pozwoli w ciąży dłużej leniuchować icon_wink.gif

3mam kciuki icon_wink.gif
ana84
no wlasnie te pytania sa meczace icon_wink.gif a czytalam gdzies zeby na pytanie o termin porodu wydluzyc go o jakies 2 tygodnie to wtedy nie bedziemy zadreczane pytaniami i telefonami icon_wink.gif
ja mam termin na listopad i niedawno spotkalam kolezanke ktora glupio sie mnie spytala "jeszcze nie urodzilas??" to jej powiedzialam ze jak widac nie :/ kurde brzuch mam wielgachny wiec widac ze to ciaza a nie obzarstwo
ludzie to czasem maja glupie odzywki icon_wink.gif
An_Qa
ja np urodzilam 5 dni przed terminem icon_wink.gif
Choco.
Ja urodziłam się 20 dni po terminie...mama miała robioną c.c. bo jakoś mi się nie śpieszyło a ona już ledwo żyła..
An_Qa
a pytanie dotyczy naszych narodzin czy naszych dzieci???
Honey*
Oczywiscie ze waszych dzieci.
To ze mamy rodza wczesnsiej czy pozniej pewnie nie ma znaczenia. Bo moja mama urodzila nas troje przynajmniej z 10 dni wczesniej, a ja co ? Nadal 2w1
Choco.
Ja napisałam o swoich narodzinach, bo sama jeszcze nie rodziłam. Nie sądzę, żeby to kiedy mnie urodziła mamamiało wpływ na narodziny mojego syna, tak tylko mi się napisało. Ale jak zaśmiecam Wam wątek to przepraszam..
Honey*
Nic nie zasmiecasz, nie bedzie mi przeszkadzalo jak bedziecie pisac kiedy wasze mamy rodzily, nie mniej jednak chodzilo mi o wasze dzieci
Marta_R