To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

ciąża a studia

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

h_ania
czy da się to jakoś pogodzić?? zwłaszcza jeśli nie studiuje się w miejscu zamieszkania? czy ciąża jest dużym utrudnieniem w nauce?
Basia_N
h_ania wydaje mi sie ze jak sie chce to sie wszystko da pogodzic. A studia az tak bardzo nie przeszkadzaja powiekszajacemu sie brzuszkowi. Duzo kobiet potrafi pogodzic prace (co wydaje mi sie trudniejsze) do samego konca a co dopiero studia. Nie wiem czy juz jestes w ciazy czy dopiero planujesz bo nie napisalas ale jezeli jestes to sie niczym nie przejmuj. Spokojnie mozesz kontynuowac studia.Bardzo wiele kobiet tak robi i zdaje wszystkie egzaminy. Znam pare. Zycze powodzenia. icon_smile.gif
Helena
Ja cala ciaze studiowalam 2 kierunki- jeden dziennie, drugi zaocznie i caly tydzien pracowalam po uczelni. A wiec jak widac wszystko da sie pogodzic icon_smile.gif
Simson
Studiuję zaocznie przy dwójce dzieci, we wrześniu wracam do pracy i będę kontunuowała naukę. Jeśli chcesz się uczyć to dasz radę icon_lol.gif
.uzytkownik.usuniety.
Ja nie dałam rady.

Z
Karolka18
Byłam w klasie maturalnej kiedy zaszłam w ciążę.Maturę zdałam,choć przeszłam na tryb zaoczny,żeby zająć się dzieckiem po urodzeniu.Powiem ci,że dla mnie dużo łatwiej nauka wchodziła do głowy,kiedy byłam w ciąży.Szybciej byłam w stanie się nauczyć dość sporego materiału.Ze studiami poczekałam,tylko dlatego,że nie było mnie stać na studia zaoczne.Mąż studiuje i gdybym jeszcze ja studiowała to 1200zł poszło by na samą szkołę.Teraz idę od października na studia zaoczne filologii angielskiej icon_smile.gif
VEA-V1
Nie ma się czym martwić dla chcącego nic trudnego.
Ja juz niedługo rodzę i nadal latam na uczelnie icon_lol.gif
I mam wiele koleżanek które świetnie sobie dają radę
Powodzenia
alanis