To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

jakie łóżeczko : tradycyjne czy turystyczne ?

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

a-ga
witam, czekam na rozwiązanie , na świat przyjdzie moje pierwsze dziecko, nie mam doświadczenia w sprawach sprzętu dla dzieci, i tu mój dylemat jakie łóżeczko wybrać, czy takie tradycyjne drewniane z szufladą, czy raczej turystyczne z przystosowaniem dla niemowlaka (czyli dwa poziomy) może ktoś z Was ma w tej sprawie doświadczenie, prosze o rady.pozdrawiam a-ga
Agnieszka AZJ
Zdecydowanie tradycyjne.
Turystyczne jest dość głębokie i ciężko jest z niego wyjąć dziecko. Kręgosłup Ci wysiądzie.
Turystyczne natomiast jest znakomite na wyjazdy. My takie mieliśmy dopiero dla Julki. Gdziekolwiek przyjechaliśmy - ona w tym łóżeczku była "u siebie".
gullviva
lozeczko turystyczne to turystyczne ...nie mozna go kupic zamias tradycyjnego ...to znaczy mozna jak sie chce .....ale turystyczne lozeczko jest dla podrozujacych.....wiec jest to "dodatek" do tradycyjnego a nie zamiast za tradycyjne.... icon_smile.gif
Mika
kiedyś już były dyskusje na ten temat

jak dla mnie-żadna różnica wink.gif

turystyczne też ma kieszonki na drobiazgi,wyższe dno -oprócz tego,że nie jest zrobione z drewna niczym od zwykłego się nie różni
ma też tą przewagę,że przewracajace się w nim dziecko nie nabije sobie guza,oraz może być bez problemu zabierane w podróż wink.gif

wszystko zależy od Twojego widzimisię -znaczy jakie w/g Ciebie jest ładniejsze icon_smile.gif
Agnieszka AZJ
CYTAT(Mika)
turystyczne też ma kieszonki na drobiazgi,wyższe dno


icon_eek.gif Naprawdę ??? Nasze nie miało i było głębsze od normalnego.
Mika
CYTAT(Agnieszka AZJ)
CYTAT(Mika)
turystyczne też ma kieszonki na drobiazgi,wyższe dno


icon_eek.gif Naprawdę ??? Nasze nie miało i było głębsze od normalnego.


wejdź na allegro icon_wink.gif
nie widziałaś łóżeczek z podwieszanym dnem?
a-ga