To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

nowa w rzeszowie:)

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

kasiazielonka
jao ze jestem nowa w rzeszowie otwieram temat i szukam osób któe planuja dzidzie w najblizszym czasie lub maja juz jakies malenstwo,
pozdrawiam
kasia
kasiazielonka
no i nikt tu nie pisze buuuuuuuuuuuuuuuuuu
;(
Kocurek
pisze, pisze icon_wink.gif
Ja jestem świeżą w sumie rzeszowianka, ale serdecznie witam icon_smile.gif w imieniu wszystkich (zabieganych) rzeszowianek
inka
cześć icon_smile.gif Ja mieszkałam w Rzeszowie a teraz mieszkam niedaleko (13km)
pozdrawiam cieplutko
kasiazielonka
czesc dziewczyny bardzo sie ciesze ze jednak ktos tu jest:)

sluchajcie mam pyanie szukam dobrzego ginekologa-połoznieka mozecie mnie wesprzec bo nie mam zielonego ojecia gdzie szukavcc-moze byc prywanie:)))


aha no i jeszcze jedno w sumie to bedzo chetnie bym sie zobaczyła z jaimis rzeszowiankami icon_wink.gif)))))))))) co y na to?

pozdrawiam
Kari07
Witam serdecznie z Rzeszowa icon_smile.gif
Jesli chodzi o ginekologów to zależy z którego szpitala czy wolisz takich "nieszpitalnych" ale pytanie wtedy czy warto.
Pozdrawiam
kasiazielonka
wole nieszpitalych chyba ze ktoreys jest szpitalny i ok rzyjmuje tez prywatnie
wiecie cos o tych którzy pracuja w "medyku" tam na chopina????


pozdrawiam:)
Lila_
Hej Kasia icon_smile.gif

Nie wiem jak z tymi lekarzami ale jezeli masz już szukac to takiego co jest "szpitalny" i ewentualnie przyjmuje prywatnie.
Zawsze jest szansa, że będziesz miała jakieś wsparcie.
inka
z tym "wsparciem" u szpitalnych jest różnie... na 5 moich kolezanek rodzących w ostatnim czasie (wszystkie chodzily prywatnie do szpitalnych, dwie miały cąże poważnie zagrożone) tylko jednej się udało, ze gin był raz przy porodzie... (bo rok pozniej przy drugim juz nie dotarł) Reszta dziewczyn poprostu nie mogła się dodzwonić jak była potrzeba, nie odbierali tel.