To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Guz pod pachÄ…

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

iwo1
Wróciliśmy wczoraj z wakacji ,dzisiaj rano bardzo bolało mnie pod lewą pachą ,wyczuwam tam guzek wielkości tic taka przy dotykaniu boli jak cholera i nie wiem się czy bać się czy nie ?
Do jakiego lekarza pójść ?
Iwo
Sabina
Chyba każdego nachodzą takie myśli, w takiej chwili.
Ja bym zaczęła od internisty. Albo od razu do dermatologa....?
Nie wiem.

Nie martw się, to pewno nic poważnego. icon_smile.gif
Może być taka grudka tłuszczu, to się jakoś nazywa. Teściowa to ma - nie groźne.
Tylko nie powinno boleć chyba icon_confused.gif

Nie wpadaj w panikÄ™ icon_wink.gif
Pewnie to nic poważnego!

Trzymam kciuki!
szantrapa
Iwo to może być jakiś tłuszczak czy cuś takiego (nie znam się na terminologii, miałam coś podobnego kiedyś), albo jakieś zapalenie któregoś z gruczołów, jest och tam mnóstwo. Mnie moja doktor rodzinna skierowała od razu na onkologię na cito i następnego dnia już mi pobierali płyn z tego do badań, z tym, że ja miałam wcześniej przeboje nowotworowe. Powiedzieli mi tez wtedy, że jak boli to dobrze, bo te najgorsze nie bolą...to tak w ramach pocieszenia. Tak czy inaczej idź czym prędzej do lekarza, żeby się zbyt długo nie denerwować.
Doruśka
może to być zap gruczołu potowego:) w czasie podróży sie pewnie spociłaś i cos sie mogło przytkac icon_smile.gif
Sylwia M.
Ja mialam bolace guzy pod pachami gdy stosowalam antyperspiranty icon_eek.gif
Troche trwalo, zanim sie zorientowalam, ze to jest przyczyna.
Nawiasem mowiac - coraz trudniej znalezc normalny dezodorant... icon_sad.gif
polasia
Iwo, Idż do chirurga. Ja miałam dokładnie to samo. Lekarz obejrzał i dał maść z antybiotykiem, Powiedział że jak się nie wchłonie to trzeba bedzie naciąć. Ale się wchłonęło. A i to było coś z gruczołami potowymi.
iwo1
Bardzo Wam dziękuję za uspokojenie mnie,guzek poszedł i nie wraca
Pozdrawiam
Iwona