To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Przedszkola w Bialymstoku

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

eni20
DZiewczyny prosze o pomoc bo jestem zielona w temacie zupelnie:( od wrzesnia 2008 chcemy poslac naszego szkraba do przedszkola, bedzie mial rowne 3latka skonczone. Wiecie moze kiedy trzeba skladac podania, czy trudno dostac przedszkole, czy ewentualnie w prywatnych sa m-sca?JAk to cenowo stoi? Co trzeba dolaczyc do podania itp Znacie jakies fajne przedszkola na Nowym Miescie lub okolicach? Bede bardzo wdzieczna za kazda odpowiedz.
Adusiowa Mama
Na Nowym Mieście są 3 przedszkola- na Pułaskiego, Dubois i na Kawaleryjskiej ( przy jednostce).
Ada chodzi na Kawaleryjską . Jest to małe przedszkole- po jednej grupie wiekowej. W zeszłym roku zajęło pierwsze miejsce w rankingu Porannego.
Płacę co miesiąc +/- 210 zł. W cenie jest opłata stała i stawka żywieniowa. Co miesiąc dodatkowo po 5 zł na teatrzyk i zabawki.
W cenie jest angielski, rytmika, taniec, religia, i coś jeszcze ( zależy do jakiej grupy chodzi dziecko)- także nie płacę za zajęcia dodatkowe, mimo że jest ich sporo. Na początku roku szkolnego jest zebranie i rodzice ustalają wysokość wyprawki ( w tym roku to 100 zł- można płacić w ratach). Więcej opłat nie ma.... ale to u nas.

Zapisy do przedszkoli są na przełomie marca /kwietnia- ale gdzieś od początku roku trzeba sprawę monitorować. U nas wypełnia się tylko podanie, gdzie wpisujesz miejsca pracy rodziców i stawiasz ewentulanie pieczatki z zakładu pracy. Jak przyjmą dziecko do przedszkola, to masz zapewnione miejsce przez całą edukację przedszkolną- później tylko przedłużasz umowę co roku ( nie ma stresu co dalej..)

jeżeli masz pytania bardziej szczegółowe to pytaj icon_smile.gif
eni20
dziekuje bardzo:) nie tak strasznie to wyglada:) slyszalam ze to juz trzeba skladac bo i tak miejsc nie bedzie nawet w tych prywatnych. i tak musze sie przejsc i dowiedziec osobiescie:)
Adusiowa Mama