To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Automat do chleba

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

McJAGNA
Ciotka Manuela mnie zdopingowała i jak mam kupić ręczniczek numer 10 i kolejny kocyk to chyba wolę cos co pomoże mi piec, a w szczególności wyrabiać ciasto na pierogi i inne. Bo jednak pieczenie i gotowanie nie zajmuje mi tyle czasu ile powinno.

I chyba bym chciała za resztę z premii świątecznej coś kupić .

mam takie typy

najtańszy icon_smile.gif

najszybciej będę miała icon_wink.gif

intuicja mi mówi, że powinien być ten

ten ma największą moc

dobra żarty na bok po prostu nie znam się na tym wcale. I gdyby ktoś był na tyle miły by po raz kolejny napisać jaki jest super ale nie za drogi to byłabym naprawdę wdzięczna.
Tusiol
Mamy taki.
https://www.allegro.pl/item291884090_automa...50w_od_1zl.html
Jest OK. Nie wiem, czym różni się od pozostałych automatów, ale ten nam wystarczał i wystarcza.
użytkownik usunięty
Jagna ja kupowałam mamie w prezenciepod choinkę i kupiłam jej ten, który Ci intuicja podpowiedziała icon_wink.gif bo moja mówiła to samo. Jednak my kupiliśmy chyba taniej w saturnie.
monte
My też mamy Moulinex (tylko wersję 2000 bo dla nas kilogramowy chleb to maks potrzeb) i bardzo polecam. Pozostałych nie znam, być może równie dobre, ale wypowiedzieć się nie mogę. 43.gif Jedyne na co ewentualnie zwróciłabym uwagę, to sprawny serwis - wszystkie mają?
skanna
Jagna, dla dużej rodziny maszyna jednomieszadłowa to bez sensu. Chyba, że nie zamierzasz piec chleba, a jedynie rozmaite ciasta (pierogi, pizza) wyrabiać. Bo jeśli jednak chleb, to zanim dobrze ostygnie, to będziesz musiała nastawiać następny, a jednak ten proces trochę trwa. Tak więc radziłabym albo ten ostatni albo to, co pokazała Tusiol. Dwa mieszadła to podstawa, imho. Sama mam jedno i w związku z tym w pieczenie chleba przestałam się bawić.
mamami