To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

kał na pasozyty

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

agajda
Witam, czy robiłyście swoim dzieciom badanie kału na posozyty itp.? Gdzie to można zrobić i skąd wziąść pojemniki?Proszę o info bo jestem zielona w temacie... icon_sad.gif
Gruszka
Ja robiłam ostatnio - pojemniki mozna kupic w każdej aptece, a badanie wykonują też wszystkie (większość) laboratoria analityczne. Ja robiłam tutaj: https://www.medyczneanalizy.pl/?a=1 i kosztowało chyba z 20 zł (ale jakoś dokładnie wyleciało mi z głowy).
agajda
Dziekuję! za odpowiedź!!!Jedno juz zrobiłam tzn. oddałam materiał do badania, do Żeromskiego do laboratorium i rzeczywiście pojemniki mozna kupic w kazdej aptece!
ewela2821
Ja mam kochane taki dziwny problem bo zastanawoam sie jak ja dziecku ten kal pobiore jak moja mala nie robi kupki codziennie a tez musze jej zrobic badanie do zlobka.czy sa jakies sposoby na to?
Gruszka
No to oddasz do badania w dniu, w którym zrobi icon_smile.gif i tyle icon_smile.gif
ewela2821
No ale z tego co pamietam kal na pasozyty sie oddaje z rzedu trzy dni!mam racje czy u dzieci jest inaczej?
Agnieszka(mamaMieszka)
Ja gdy potrzebowałam zrobić takie badanie - poszłam do "naszej" pediatryczki, poprosiłam ładnie o skierowanko i o ile pamietam nie płaciłam nawet złotówki! Pojemnik dostaniesz w kazdej aptece , pobierasz probke wtedy gdy kupa bedzie,ale najlepiej rano - i lecisz z tym i skierowaniem do ambulatorium, czy labortorium w Twojej przychodni.
Jesli tam takowego nie ma, to pewnie pediatra odpowiednio Cie skieruje do innej przychodni.
Proba powtarzana jest trzykrotnie - u nas nie codziennie, lecz co tydzien. Acha - przy oddawaniu probek dostawalam "panstwowe" pudelko na nastepnÄ… "porcyjkÄ™".