To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

singular 5 dla 3 latka??????

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

dominia
Witam mam problem moj synek konczy w lipcu 3 latka od 3 miesiaca cierpi na atopowe zapalenie skóry a teraz zaczoł mi chorować na oskrzela i duszności lekarz przepisał mu singulair5 a czy on nie jest jeszcze zamały nie powinien dostac "4" nie wiem czy mu podac czy nie oprócz tego dostal wziewy pomóżcie !!!!
Mika
Singulair 5 jest stosowany u dzieci w wieku od 6 do 14 lat.
Singulair 4 jest stosowany u dzieci w wieku od 2 do 5 lat.
ja bym przynajmniej telefonicznie skonsultowała się z lekarzem
może myślał dobrze,a źle napisał
dominia
dzieki dzwonilam do lekarza i on stwierdził ze tak ma byc hmm do konca to ja nie jestem przekonana miesiac temu mały miał przepisaną "4" i było dobże nie wiem czemu taka zmiana
Mika
może 4 okazał się za słaby i nie przynosił oczekiwanych efektów?
nie wiem,nie jestem tym lekarzem icon_wink.gif
Lita
Moja w wieku 2 lat brała 5 bo jeszcze wtedy nie było w ogóle 4. A na świecie 5 jest akceptowana dla dzieci od 2go roku życia. Mała żyje, astma zaleczona nie daje obecnie żadnych znaków bytności, dziecko bez leków. Kocham singulair i wiem że gdyby nie ten lek borykałabym sie z astma przez cały czas... i z wizytami w szpitalu...
Ewelina P
Moja córcia 2 lata skończy dopiero w lipcu, a Singulair bierze pół roku (pół tabletki na wieczór) widzę różnicę w oddychaniu (przez sen). Na początku trochę się martwiłam, bo przyzwyczaiłam się do głośnego oddechu córki, teraz prawie jej nie słyszę..
marchewka
Mój Misiek ma cztery i pół od pół roku bierze Singular 4 - 1 sztuka wieczorem - u nas działa (Misiek ma atopowe zapalenie , kaszel i gluty)
grzałka
Takie wątpliwości najlepiej wyjaśniać "u źródła"- jeśli przepisał 5 i potwierdził to ma na to argumenty, zadzwoń jeszcze raz i zadaj mu te pytania co tu nam- bo my sobie możemy gdybać,ale niewiele z tego wynika
Ewelina P