To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Podstawy Excela

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Cleo
Nie, no, wiecie co? jutro mam te 1. rozmowę o prace i ppotem od razu szkolenie. Już ostatni raz powtórzę, że nie wiem jak się ubrac, ale za to powiem cos gporszego-kompletnie wyparowal mi z głowy Excel!!! kiedys tma go używalam, ale na ogol do wpisania paru kwot i dodania, czasem robilam fakturę, ael głownie kto inny. Teraz chcialam sobie powtórzyc i mój mąż sie mną załamał, a to mnie tak zestresowało, ze czulam sie i czuje jak przed klasówka z matmy. 43.gif
Dowiedziałam się, że mam znać 'podstawy Excela'- co to wg Was znaczy?
Wychodzę z domu po 9.00- chyba wiec do rana muszę ćwiczyć...icon_sad.gif
pirania
Cleo znasz stanowisko- pokombinuj jakie funkcje excela na tym stanowisku moga byc przydatne- sortowanie komorek, zadawanie im funkcji (zeby sie samo dodawalo czy mnozylo, czy potegowalo, zeby sie sama liczyla srednia itd), przedstawianie wartosci w formie grafow. Spokojnie- jesli pracodawca zyska przeswiadczenie ze Excela znasz, siedzialas kolo niego- to mu wystarczy bo Excel ma taki ogrom funkcji, ze w zasadzie wykorzystuje sie potrzebny ulamek, reszte beztrosko zapominajac.
Cleo
Pirania, mi w ogole do glowy nei przyszlo, ze Excela mam znac na tym wlasnie stanowisku. CMS-y -to tak, i o tym mowilam, ze systemy zarzadznai treścią nie sa mi obce. Ja mam tam teksty reklamowe robic i wprowadzac do systemu/na strony, a nie liczyc! (tak sądzilam 37.gif )
Juz teraz nic nie zdolam sama zrobic- powiem uczciwie, że mialam przerwę i oczywiście nadrobię zaległości....
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.