To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Jak to jest?

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Ola24
Cześć mamusie, tatusiowie i wy najważniejsi dzięki którym mamy tą stronkęicon_smile.gif Jestem nową osóbką w "maluchach" icon_smile.gif Tak w ogóle w skrócie opiszę Wam moją historię. Obecnie jestem w Irlandii, przyjechaliśmy tutaj z mężem, żeby zarobić na spłatę kredytu mieszkania. Jesteśmy tutaj już rok, ale w planach mamy zostać na jeszcze jeden. Między czasie zaczęłam myśleć o dziecku. Dużo już wiem na ten temat, mianowicie jak to wszystko wygląda od strony formalnej w tym kraju. Pracuję jako kelnerka i tu się zaczyna problem. Jak długo będę mogła pracować będąc w ciąży? Wiem, że nikt mi nie odpowie na to pytanie bo est to nie możliwe. Chciałam tylko wiedzieć kiedy mniej więcej zaczyna być widać brzuszek? Czy jest to 4, 5 czy 6 miesiąc. Jak to przebiegało u Was dziewczyny? W którym miesiącu zaczęły pokazywać się u Was brzuchy?
Gosia83
Oj jest to bardzo indywidualna sparwa...jednym widać szybciutko innym nie...Mi w zasadzie było widać w 7 miesiącu ciąży, wcześniej to wszyscy mi mówili, że wyglądam jakbym sobie pojadła...natomiast jak wywaliło nagle to nawet nie wiem kiedy...a potem rosnął już w ekspresowym tempie... 06.gif
Sabina
W pierwszej ciąży jeszcze w 6 miesiącu pracowałam w TV i nikt nie widział nic. Spodnie zamieniłam na princeski i nawet koleżanka (dość dobra koleżanka) mi nie wierzyła, że jestem w ciąży.
W drugiej ciąży, w 6 miesiącu kto mnie znał, to widział, kto nie to nie. icon_smile.gif W 4 miesiącu 2giej ciąży braliśmy ślub, lekko musiałam suknię poszerzyć 29.gif
W trzeciej ciąży w 6 miesiącu pytali się mnie, czy to już 9 miesiąc 03.gif
W czwartej ciąży j.w.
W piątej w 3 miesiącu znajomy zapytał czy to już 6 miesiąc 43.gif

Bywa różnie, ale w pierwszej ciąży raczej widać późno. icon_smile.gif

dodam, że tak jak u Gosi, brzuch jak nagle wylazł, to nie wiadomo skąd i taaaki wielki icon_smile.gif
tissaia