To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

piankowe czy dmuchane kola do wózka?

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

trzkasienka
ja znowu z kolejnym dylematem wózkowym. Wózek, który mi się podoba ma w opcji tylko koła piankowe. Nie mam doświadczenia z wózkami, nie jestem sobie w stanie wyobrazić zachowanie poszczególnych kół na różnych powierzchniach. Czy te koła piankowe nadają się tylko do powierzchni miejskich i w terenie nie zdają egzaminu? Jakie są wasze doświadczenia w tym temacie?
niewidzialna
mam takie dmuchane i jestem zadowolona icon_wink.gif
ATTA
Mam doświadczenie z kołami pompowanymi i piankowymi - ja zdecydowanie wolę pompowane.
#Margola
ja mam plastiki i tez są dobre chociaż wolałabym pompowane:)))
Agnieszka(mamaMieszka)
Kurcze, naprodukowalam taka fajna, zwiezla wypowiedz i... wzielo i mi skasowalo... 21.gif
No to jeszcze raz...
Mieszkowy gleboki wozek mial pompowane kola - rewelacja! Stabilny, niezawodny. Ciezszy, to fakt, ale jakos mi to nie przeszkadzalo (mieszkamy na parterku icon_smile.gif ). Kolka mozna bylo odczepiac, co bylo zbawienne przy wpakowywaniu wozka do auta. Teraz "ferrari" Mieszka, czyli spaceroweczka ( icon_wink.gif ) jezdzi na czterech malych, podwojnych, ale niestety piankowych kolkach. Komfort jazdy pasazera - o niebo gorszy. Zwlaszcza w bardziej ekstremalnych okolicznosciach - lasy, parki z kiepskimi alejkami itp. Na szczescie dzis juz tylko sporadycznie uzywamy tego czterokolowca.
Pozdrawiam
tissaia
Zdecydowanie wybrałabym dmuchane.
renata19750702
My pierwszy wózek mieliśmy z kołami pompowanymi. Komfort jazdy gwarantowany! Innych nie polecam. Potem przeszliśmy na koła piankowe - totalna porażka, dobrze, że Jasiek z wózka wyrasta, bo komfort jazdy żaden ani dla niego, ani dla mnie.
Ewelinek
pompowane - zdecydowanie icon_biggrin.gif
Mafia