To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Bal Gwiazdkowy

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

m.a.
Jestem kompletnym nowicjuszem w tymże temacie.
W ubiegłym roku mała miała dopiero 11 msc więc kompletnie nieświadoma była tego dnia i cała jej żłobkowa grupa zaliczyła jedynie zdjęcia z Mikołajem, wzięła prezenty o własnych siłach lub nie i z powrotem na swoją salę.
W tym roku, z uwagi na przynależność do nieco bardziej rozgarniętych żłobkowiczów (w końcu to już druga grupa icon_lol.gif ) będzie w pełni uczestniczyć w zabawie gwiazdkowej. Muzyka, tańce, zabawy, Mikołaj, prezenty, coś do jedzenia, słowem impreza jak się patrzy w godzinach południowych. Rodzice biorą sobie wolne, coby czynnie uczestniczyć w harcach.
I tu pojawia się problem. Strój Chińczyka. Jako że krawcowa tudzież szwaczka ze mnie żadna i nie mam wprawy w szyciu czegokolwiek (nie pytajcie nawet jak zaliczyłam zajęcia techniczne w podstawówce), chwilowo nie mam nawet pomysłu jak toto uszyć. icon_rolleyes.gif
Bluzeczka + spodenki - to nie podlega dyskusji. Ale jakie? Kimono? Czy zakończone gumkami, typu pumpy? icon_rolleyes.gif
Doradźcie coś, bo wiem, że macie większą wprawę, a i pomysłów wam nie brak.
Dorotka
Asiu a czemu akurat strój chińczyka?
W hipermarketach można kupic gotowe przeróżne stroje dla dzieci, więc jeśli szyć nie potrafisz to może to, byłoby rozwiązanie dla Ciebie?

A co do stroju chińczyka to ja bym chyba uszyła cos w stylu kimono i koniecznie czapka na głowę icon_wink.gif no chyba, że malutka ma byc chinką to wtedy inna sprawa icon_biggrin.gif
m.a.
Dorotko. Cała grupa ma być przebrana za chińczyki, czapeczki zrobią panie, więc płeć w tym przypadku nie ma znaczenia. Wszyscy będą wyglądać niemal identycznie.
Też myślałam o gotowym stroju, ale mam wątpliwości czy na takie mikrusy cokolwiek dostanę. Muszę się rozejrzeć.
A może przerobić na kimono jakąś piżamkę? icon_wink.gif
Dorotka
CYTAT(mama.asia)
A może przerobić na kimono jakÄ…Å› piżamkÄ™?  :wink: