To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

okna

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

anax
Możecie mi powiedzieć dlaczego okna mi parują w całym domu.Mam okna rozszczelnione nigdy tak nie było.
W tym roku jest okropnie aż woda lezy na parapecie.Jak z tym walczyć? czy wystarczy pochłaniacz wilgoci.
Ma ktoÅ› taki problem.
Kolezanka z pionu też się skarzy na parwanie okien.
ulcik
a to przypadkiem nie za duża różnica temperatury .. może przewietrzenie raz na jakiś czas coś da ?? ( nie znam się tylko kombinuje icon_wink.gif )
truska
U mnie kiedys tez tak było
musielismy wymienic okna
nic nie pomagało
zadne nawietrzniki 21.gif
Kocisława zwana Warkotem
Sprawdźcie wentylację-może jest "zapchana"(kłania się kominiarz 06.gif )
Arwena.
Najprawdopodobniej właśnie zła wentylacja. Jeśli to wentylacja to na pochłaniacz szkoda pieniędzy. Nic nie da, jeśli w mieszkaniu nie będzie obiegu powietrza.
Agnieszka(mamaMieszka)
U nas pomogla wymiana wentylatora lazienkowego .
Przy okazji najblizszego miniremonciku wymienimy na elektryczny.
Ale i tak okna , choc duzo duzo mniej, ciagle sa zaparowane.
Pomaga czeste wietrzenie i niepranie, niesuszenie ubran icon_wink.gif Wtedy jest suchutko 08.gif
Pozdrawiam
anax
kominiarz chodzi co rok i sprawdza.Wentylacja OK
może faktycznie więcej teraz piore.
Sabina
Ja mam to samo. Nie zależnie od prania, wentylacja jest ok. Różnica temp. tak działa. Mam co roku to samo.
anax
CYTAT(Sabina @ Sun, 04 Jan 2009 - 19:53) *
Ja mam to samo. Nie zależnie od prania, wentylacja jest ok. Różnica temp. tak działa. Mam co roku to samo.

wszystko możliwe że od róznicy tmperatury.Mało ogrzewam mieszkanie a jak już to jeden pokój.
domi