To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Lalka Agatka, Baby born czy Annabell?

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Ketmia
Chciałam wreszcie sprezentować mojej Zuzi na trzecie urodziny jakąś fajną lalkę. Ma całkiem porządny wózeczek, lecz wozi w nim misie, bo jeszcze żadna dzidziowata pasażerka nie pojawiła się w naszym domu. Przyznam, że trochę dlatego, że ja kompletnie nie znam się na tych współczesnych interaktywych wymysłach dla młodych dam 06.gif . Jak już kupić dziecku pierwszą pożądną lalkę (bo kilka przypadkowych ale przyznam - niezbyt ciekawych - już ma), to taką, która faktycznie ją zachwyci.
Tu prośba do mam-specjalistek od zabawek dla dziewczynek:
jakie są różnice między tymi wszystkimi modnymi i dość reklamowanymi laleczkami takimi jak Agatka, Baby born czy też Annabell? Czy wszystkie mają tułów z materiału, czy tylko przypadkiem trafiam na takie modele na allegro? Jakiego typu lalki są najbardziej lubiane przez Wasze córki?
zilka
To ja zdradzę, że my mamy Baby Born kupioną w Smyku z 5 lat temu może, może 4, cały czas działa, aktualnie bawi się nią córka numer dwa, bardzo przyzwoity nabytek. Płacze i takie tam ale siku nie robi, takiej bym chyba nie strawiła. Ze 2 lata temu chyba dziecko marzyło o siostrzyczce dla swojej lali więc jej kupiłam na Gwazdkę na allegro, chyba Annabelle czy coś takiego, kompletna pomyłka, pomijam, że lalka jest wielojęzyczna i może mówić też po rosyjsku ale jakoś ma dziwnie przyczepione ręce i nogi, na jednym sznureczku, majta się jej to bez sensu na wszystkie strony, na golasa lalką się w ogóle nie da bawić, Flo jej w ogóle nie polubiła. A w opakowaniu wyglądała bardzo przyzwoicie. Więc pomacaj dobrze taką lalkę zanim kupisz 06.gif
anax
chętnie też się dowiem która lepsza... icon_smile.gif
Ketmia