To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

szukam pracy do domu - uczciwej

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

masza28
hej, jestem mamą, studentką Pedagogiki. szukam dodatkowego zarobku do domu, ale dostaję same niepoważne oferty. czy któraś z was mogłaby mi poradzić gdzie mam szukać jakiegoś zajęcia?
#Margola
nie ty jedna... wiele z nas szuka tego typu pracy ale nadal cisza:(((
naples
Dziewczyny , ja tak samo..
Szukam pracy przy komputerze, w domu.

Szukalam, cos tam znalazlam, ale okazalo sie, ze mam byc jakas kobieta do nie powiem czego.
Szok icon_sad.gif
Nikki1981
Ja wpadłam na pomysł robienia biżuterii z koralików. Zamówiłam na Allegro półfabrykaty, popróbuję - może stworzę jakieś fajne ozdoby i sprzedam icon_smile.gif Przede wszystkim nie będę się nudzić...
naples
Nikki1981, pomysl ciekawy icon_wink.gif Tez myslalam o czyms a'la hand made, ale wlasnie ozdob, bizuterii recznie robionej na allegro jest sporo i ciezko sie przebic. Moja znajoma wlasnie robi, ale juz ma swoj sklep internetowy zalozony i jakos sie kreci...

Ooo chyba, ze na forum bedzie robic interes, to jestem pierwsza i chetna osoba na zakup icon_biggrin.gif
Trzymam kciuki za powodzenie !
Nikki1981
Zauważyłam, że ostatni takie wyroby cieszą się coraz większą popularnością. Niestety, nie umiem szyć, robić na drutach, ani na szydełku, haftować też nie potrafię... Zostają mi koraliki albo malowanie na szkle icon_smile.gif W każdym bądź razie fajnie jest coś stworzyć samemu. Mam za sobą pierwszą bransoletkę zrobioną ze starego naszyjnika - ciężko było, bo trzy razy się rozpadła, ale "ćwiczenie czyni mistrza". Będę próbować dalej icon_smile.gif
lalalala