To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Płatności za żłobek

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

klekotka
Ostatnio gdy płaciłam za żłobek to troche się "zjeżyłam", bo początkowo mówiono mi, że "ta placówka nie ma konta i trzeba płacić gotówką" (co wydaje mi sie kompletna bzdurą, bo każde przedsiębiorstwo, tudziez jednostka organizacyjna jest zobowiązana do prowadzenia rachunku bankowego a podczas regulowania ostatnio płatności za II mani przyjmująca kasę (kierowniczka żłobka) wygadała się, że pieniądze zawozi do banku PKO 21.gif
Wkurza mnie to specjalne wypłacanie kasy za żłobek, skoro wszystkie płatności i rachunki reguluję przez internet. Domyślam się, że rozliczenia gotówkowe mają "ułatwić" kontrolowanie wpłat od rodziców ale mnie jako rodzicowi to wręcz utrudnia życie. Sama jestem księgową i mam znacznie więcej rozliczeń i gotówkowych i bezgotówkowych i zapewniam, że da się nad tym zapanować.
Ponadto interesuje mnie na co idzie kasa, którą płaci się co miesiąc na Komitet Rodzicielski?
Co m-c płacę po 5 zł na KR i właściwie nie wiem na co icon_rolleyes.gif Do tej pory wszelkie dodatkowe zdjęcia np. z baliku były odpłatne dodatkowo. a na mikołaja dzieci dostały jedynie po kalendarzu adwentowym
Bosanova
Miałam kontakt z kilkoma przedszkolami, złobkami (żadziej,ale zawsze), i szkoła, i zawsze musiałam dokonywac wpłat "na miejscu".Nie jest to tez bynajmniej wina pani intendentki-czy-jak sie tam nazywa pani na stanowisku takim, a winą organu prowadzącego, że takiego rozwiązania jak konto nie wprowadziła.Także,że nie ma co sie jak to piszesz 'jeżyć", pani też średnio lubi zapewne jeżdzić z taką kasa do PKO - tez wolałaby, aby na konto wpłąciali rodzice. Może warto poruszyć taki temat na zebraniu ogólnym?
klekotka
Ja pytałam juz kilka razy o możliwość płacenia przelewem a zebrania od września nie było ani jednego (z reszta w ogole żadnego nie było) co wydaje mi się bynajmniej dziwne icon_rolleyes.gif
blaire