To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

dziecięce odpowiedzi

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

modliszka
Hmmm... jak by tu zacząć? Jestem studentką pedagogiki i na zaliczenie zajęć z zakresu edukacji obywatelskiej muszę napisać pracę na temat tego w jaki sposób dzieci w wieku 4-5 lat odpowiadają na pytania: co to? kto to jest? prezydent, patriota, patriotyzm, UE, człowiek bezdomny? Może drodzy rodzice pomożecie mi i zapytacie swoje pociechy o te pytania ?
justapl
ja mogę pomóc
modliszka
Byłabym baaaardzo wdzięczna icon_smile.gif
renata19750702
A chłopiec, który w sierpniu dopiero skończy 4 lata się kwalifikuje?
modliszka
Oczywiście, że tak!
Wiem, że to trochę trudne sprawy ale zobaczymy co nasze pociechy o nich mówią i myślą icon_smile.gif
AJA
Może być ciekawie icon_smile.gif

Kaśka skończone 5 lat w lutym.
modliszka
A więc czekam na odpowiedzi
zilka
No dobra, a ja wrednie... Mamy zapytają, mamy napiszą, Ty skopiujesz i przekleisz... A może studentka pedagogiki przeszła by się do przedszkola z zaświadczeniem ze studiów i porozmawiała osobiście z dziećmi? Taka zdalna ta pedagogika, bez kontaktu z dziećmi?
mama_do_kwadratu
no, ale ankietę/pytania studentka sama przygotuje chyba?
modliszka
Jak większość studentów pracuję, tylko nie w przedszkolu ale w gimnazjum. Mimo, że jestem nauczycielem, to pracuję po 8 i więcej godzin dziennie, jak każdy. Brak mi czasu na wizytę w przedszkolu. A teraz na piątym roku jesteśmy już dawno, dawno, dawno po praktykach i w tej chwili kontaktu z przedszkolakami nie mam.

Poza wklejeniem odpowiedzi waszych dzieci rzecz jasna muszę je opracować i to jest chyba w tym najważniejsze!

Ankieta, jaka ankieta????!!!! Proszę o odpowiedź na 5 pytań, luźną odpowiedź. Może to być odpowiedź na jedno z tych pytań, dwa lub pięć. Proszę pomyśleć logicznie jaką mam państwo przedstawić ankietę. Może taką:

Panią/Pana o wpisanie poniżej odpowiedzi państwa dziecka na poniższe pytania:
1. Kto to jest prezydent?