To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

leczenie stomatologiczne

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

jennyd
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów icon_smile.gif

Chcialam poruszyc temat leczenia stomatologicznego dzieci. Jestem studentka wydzialu lekarsko-stomatologicznego w Szczecinie. Jezeli w jakikolwiek sposob naruszam regulamin to z gory przepraszam i klaniam sie nisko icon_smile.gif Wiem jednak, ze wiele osob pewnie nie wie o mozliwosci leczenia swoich dzieci rowniez u studentow wyzszych lat pod nadzorem Asystentow akademickich. Wynikaja z tego rozne korzysci takie jak kompleksowe leczenie pod okiem profesjonalisty (odpowiednie ukierunkowanie na ewnetualne leczenie orto itp), zaangazowanie studentow, ktorzy ucza sie podejscia do dzieci na fotelu stomatologicznym (osowjenie dziecka z gabinetem:) ) i co pewnie dla wielu osob odgrywa duze znaczenie, stosunkowo niskie ceny. Pisze akurat konkretnie u Uczelni Szczecinskiej poniewaz wiem jak to u nas wyglada, ale podejrzewam, ze na innych uczelniach akademickich podobnie takze warto dowiadywac sie w swojej okolicy rowniez. icon_smile.gif Jezeli ktos bylby zainteresowany albo, po prostu, chcialby dowiedziec sie czegos wiecej o takiej mozliwosci zapraszam do napisania maila ( jenny@uznam.net.pl ) lub odezwania sie na GG 2137671

pozdrawiam serdecznie
Gruszka