To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

reakcja alergiczna ???

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

oluśia
Kacper wczoraj popołudniu zjadł kawałek ciasta (domowego z malinami ) nie było tego sporo mała kosteczka .
Wieczorek koło 20 powiedział że mu niedobrze miał odruch wymiotne pochwili dreszcze, bardzo się spocił był rozpalony ale nie miał goraczki i tak dziwnie oddychał -bardzo szybko .
Nie mam wogule doświadczenia w sprawach alergicznych czy to była reakcja uczuleniowa ????????????????
Strasznie się wystraszyłam w sumie usnął ale cały czas miał odruch wymiotny co robić jak sytuacja sie powtórzy ??????


dami10
Olusia, najwyrażniej to był jakiś objaw uczuleniowy, skoro minęło i teraz jest ok. Następnym razem skonsultuj to z lekarzem. Zaburzenia oddychania są niebezpieczne...
oluśia
Właściwie to całą noc tak dziwnie oddychał 32.gif .Sama nie wiem parę razy już zdarzyła nam się taka sytuacja .
Jade w sobote do Wrocławia na kontrol więc dopytam lekarza bo w przychodni wiele się nie dowiedziałam 37.gif .Z leków alergicznych bierze Cropoz g saszetki .Zawsze robie ciasto bez jajek na drożdżach ale zrobiłam inne bo Oliwka chciała ale jak Kapi zobaczył to chciał spróbować a ja do końca nie wiem czy on może jajko ?????
dami10
Oluśia u nas mała ma taką silną alergię na jajo, że nawet kontakt jaja ze skórą małej powoduje pokrzywkę... Tez mamy leki, ale sama wiesz jak to jest... Podstawa to dieta, a coraz trudniej mi upilnować mojego małego urwisa, żeby czegoś nie chapnął co z jajami... Uważam, ale wiem, że kiedyś jej nie upilnuję - jak już będzie trochę większa...
Co do Twej sytuacji to musisz dokładnie wypytać o wszytsko lekarza... Może do tej reakcji uczuleniowej doszło coś jeszcze? Najlepiej żeby dziecko obejrzał lekarz... Pozdrawiam cie i zycze dużo duzo zdrówka!
oluśia
Dzięki napewno muszę omówić to z lekarzem bo to nie daje mi spokoju 41.gif Również pozdrawiam życzę zdrówka przytul.gif
Mafia