Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. PLiki cookies stosujemy w celu świadczenia uśług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany
do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczne na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany
ustawień dotyczących cookies w ustawieniach przeglądarki. Więcej szczegółow w naszej "Polityce Prywatności"
Rz±d postanowi³ kontynuowaæ program Maluch, zapocz±tkowany w 2011, zaproponowa³ jednak jego zmodyfikowanæ i rozszerzon± wersjê, nadaj¹c mu nazwê MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...
mam telefon w era mix , jakieś tydzień temu dostałam pierwszego smsa Plotek i dowcip dnia , w nic nie wchodziłam nie wysyłałam też sms w celu kontynuacji miało to myć darmowe prze tydzień , wczoraj przyszedł sms że darmowa subskrypcja sie kończy i w celu anulowania mam wysłac sms ANULUJ -wysłałam i za chwile przyszło mi że będę płaciła 10 gr za dowcip 30 gr za plotkę jak było darmowe były to 2 sms dziennie , teraz ich jest wiecej , straciłam 3 zł w ciągu 48 godz
jak to dziadostwo usunąć ? chciałam się zalogować na stronce era , ale wyskakuje że mój numer nie jest obsługiwany
odynka
Thu, 05 Nov 2009 - 13:02
najłatwiej - zadzwon do obsługi klienta - powinni Ci wyłączyć podczas rozmowy telefonicznej... tylko powiedz że wysyłałaś rezygnację i chcesz zwrot kasy...
Nessi
Thu, 05 Nov 2009 - 13:04
Wkurza mnie takie naciÄ…ganie ludzi
Ja bym proponowała wizytę w salonie Ery. W smsy nie ma sie co bawić, bo sama widzisz, że tylko naciągają na koszta.
cos_cos
Thu, 05 Nov 2009 - 13:09
Taaak.. dowcip dnia.. skąd ja to znam. Najgorsze jest to, że mam wrażenie, że specjalnie wybierają te najbardziej KRETYŃSKIE, nieśmieszne dowcipy. Żeby człowieka zdenerwować.
justapl
Thu, 05 Nov 2009 - 13:18
a Plotki są jeszcze bardziej ciekawsze np ze Ewa Farne , porównuję się do Dody , jakby ktos nie wiedział to mam plotkę z pierwszej ręki
To ze Ewa farna upodabnia sie do dody przeczytalam chyba w Claudii. A co do Ery to wlasnie miesiac temu z niej zrezygnowalam. Przechodze do Orange. Moj maz ma jeszcze w erze ale do konca listpoda i smsy w stylu Pudzianowski wybral twoj numer....., numery z koncowka 369 wytypowane do gry... i wiele takich podobnych przychodzi kilka w ciagu dnia. Biuro obslugi wydzwania co chwile. Jak ja mialam jeszcze w erze to przychodzily mi jakies smsy z WAP i placilam za niego 11zl a wcale nie aktywowalam takiej uslugi. Szkoda ze pozno zadzwonilam do BOK. Zadzown do nich nie wylacza to. Ewentualnie moze w telefonie trzeba wylaczyc.
Ika
Thu, 05 Nov 2009 - 18:54
Ha, a wszyscy moi znajomi właśnie masowo z Orange uciekają
odynka
Thu, 05 Nov 2009 - 19:03
wszędzie jest dobrze tam gdzie nas nie ma;) dziewczyny każda sieć ma takie serwisy... uwierzcie mi;)
Helena
Thu, 05 Nov 2009 - 19:22
ja właśnie z Orange uciekłam
ciepła
Thu, 05 Nov 2009 - 19:30
O! jakze na czasie temat. Przedwczoraj wydzwanialam do BOKu z komorki plusa, bo z ery (mam telefon na karte)J. sciagneli mi chyba po raz kolejny 11zl za filmiki (wiec plotki sa przynajmniej tansze
Tez nie moglam anulowac subskrypcji smsem, bo dostawalam w odpowiedzi smsa, ze ponowne skorzystanie z promocji nie jest juz mozliwe. Przez internet (iBoa), mimo zalogowania, tez nie moglam anulowac subskrypcji. Jak dzwonilam pod numer dla klientow, to okazywalo sie, ze nie ma takiego numeru. Po dluzszych poszukiwaniach znalazlam inny numer telefonu(9797), ale uwaga, polaczenie z konsultantem jest platne!!
Pan z BOK przekonywal mnie, ze: a) powinnam wyslac smsa z duzymi literami (ale ja wyslalam juz wszystkie warianty, wiec sie nie dalam) b) poszedl porozmawiac z kolega, jak zablokowac przez internet - jak wrocil po dluzszej chwili- przekonywal, ze mozna jedynie wyslac smsa, zebym to zrobila (a przeciez wlasnie dzwonilam, ze nie moge anulowac subskrypcji smsem) c) zaproponowal rozwiazanie przez wpisanie na "czarna liste" (swoja droga myslalam, ze to raczej czerwona lista powinna byc i mam nie otrzymywac juz smsow od PTC i partnerow handlowych. I dostalam zwrot 11 pln.
PS. Kolejnego smsa, z propozycja sprawdzenia uslugi prenumerat dostalam 2 dni pozniej
PS2. Nie czekaj, zadzwon albo pojdz do saloniku ery. Powinni oddac pieniadze. I najlepiej zablokowac informacje o ofercie handlowej (choc mojemu mezowi konsultant wmawial ze sie nie da - sama nie wiem co myslec, bo nadal dostaje jakies smsy.
J.
Big Sister
Thu, 05 Nov 2009 - 19:36
A dostałyście z Ery takie pismo, że ... w związku z jakąś tam decyzją sądu czy coś zmienia się cos tam w umowach i trzeba cos podpisac/nie podpisywac , nie wiem o co chodzi, 3 strony drobnym druczkiem :/ Ktoś wie o co chodzi?
odynka
Thu, 05 Nov 2009 - 19:59
połączenie z Biurem Obsługi Klietna w Erze i w każdej innej telefonii jest płatne jeśli dzwonicie z telefonu innego operatora... w przypadku Tak Taka jest płatne 2,44 za całą długość połączenia o ile sie nic nie zmieniło... chyba że dzwonicie z telefonu innego operatora;)
może coś im się walnęło z tymi prenumeratami po prostu... nie każdy konsultant może sam zdecydować żeby oddać kwotę stąd muzyczka w słuchawce i spacer do kogoś decyzyjego;)
Honey*
Thu, 05 Nov 2009 - 21:23
A to czemu uciekacie z Orange?
justin
Thu, 05 Nov 2009 - 23:02
każdy sms sieciowy od razu kasuję bez wczytywania się w niego. Zastanawiam się nad ucieczką do play-a tak gwoli ucieczek. Też jestem w erze. Też kiedyś mnie naciągnęli na cos darmowego przez tydzień, a potem nie dało się zrezygnować, wysmoliłam reklamację i uznali.
justapl
Fri, 06 Nov 2009 - 13:04
dodzwoniłam się przyjeli anulowanie prenumeraty plotek i dowcip dnia , ale do 7 dni mam czekać na całkowite wyłączenie usługi
ciepła
Sat, 07 Nov 2009 - 21:15
"połączenie z Biurem Obsługi Klietna w Erze i w każdej innej telefonii jest płatne jeśli dzwonicie z telefonu innego operatora... w przypadku Tak Taka jest płatne 2,44 za całą długość połączenia o ile sie nic nie zmieniło... chyba że dzwonicie z telefonu innego operatora;)"
Ja wiem, ze tak jest w Polsce, choc we Francji na przyklad nie, jesli dzwonilas na infolinie z telefonu z ich sieci, to nie bylo zadnej oplaty za polaczenie z konsultantem rowniez nie.
Zwlaszcza w takiej sytuacji, kiedy nie mam mozliwosci wykonania operacji smsem/przez strone www, a z telefonu ery nie moge zadzwonic, bo mi pobrali pieniadze z konta - w sytuacji gdy blad jest nie moj, a uslugodawcy...
"może coś im się walnęło z tymi prenumeratami po prostu... nie każdy konsultant może sam zdecydować żeby oddać kwotę stąd muzyczka w słuchawce i spacer do kogoś decyzyjego;)"
No o to tez nie mam pretensji, ze konsultant poszedl sie dowiedziec od kogos lepiej zorientowanego, tylko zdziwilo mnie, ze proponuje mi jako rozwiazanie cos, co bylo przedmiotem reklamacji (dzwonie, ze nie da sie zablokowac smsem ani przez www, na co on mowi, zebym w takim razie wyslala smsa). Przypominalo mi to sytuacje, jak dzwonilismy na infolinie neostrady, bo nie dolaczyli odpowiedniego oprogramowania zeby podlaczyc neostrade (dostep do internetu), na co pan zaproponowal zebysmy sciagneli je sobie z... internetu.
Konsultant byl mily (ja rowniez, zeby nie bylo), problem zostal rozwiazany - przynajmniej na 3 dni - wiec nie narzekam. J.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.