To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

pomocy, bo jestem zielona

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Eta
siedzę na allegro i dostaję oczopląsu
Powiedzcie mi czy taki wózek jest coś wart?
Nie potrzebnych mi tyle funkcji, ale odpowiada mi wagowo, wizualnie i przede wszystkim ta cena icon_wink.gif
Mam jeszcze kilka typów, ale to już cenowo wygląda inaczej. Ja się kompletnie już nie orientuję co warto, co lepiej, może mi coś doradzicie?
Np. 1, 2, 3, 4

A teraz łóżeczko, chcę li i wyłącznie turystyczne, znalazłam fajne ale napisali że jest od 6 miesięcy. Czemu? Wszystkie turystyczne tak mają? Nie nadają się dla noworodka? W ogóle nie mam pojęcia czym się kierować przy zakupie łózeczka turystycznego. Mam jeszcze kilka typów : 1, 2, 3, 4.

Kolejne pytanie to JAKI materac do łózeczka. Te kokosy, gryki, pianki itp nic mi nie mówią.
semi
z wózków podanych przez Ciebie dobre opinie ma Jedo-sama się nad nim zastanawiałam, w końcu kupiłam używaną Inglesine Magnum, ale gdybym kupowała nowy to byłoby to właśnie Jedo.

na łózeczkach turystycznych się nie znam, mamy klasyczne.
ewita 77
Jeśli chodzi o wózek zwróć proszę uwagę na to czy prowadnica jest przekładana.
Jeśli wybierzesz wózek wielofunkcyjny ma to zasadnicze znaczenie bo w późniejszym czasie dzidzia przesiądzie się do spacerówki i ta funkcja jest jak najbardziej przydatna.
Ja nie zwróciłam na to uwagi i niestety skłonna będę do zakupy nowej spacerówki.
Arwena.
Trójkołowce są stabilne jak najbardziej, jeżdzimy już rok i bardzo sobie chwalimy.

Eta - ja kupiłam używany wózek z wyższej półki - zmieściłam się w kwocie 1200 zł za cały zestaw - fotelik, gondola i spacerówka.

Wizualnie na zdjęciu fajny nie zawsze okazuje się taki realnie. Ja się jednak wybrałam do sklepu i z paru takich co mi się podobały wizualnie zrezygnowałam.


Odszukaj gdzieś wątek agibr o wózkach, zeszłoroczny chyba, tam mamami dobrze radziła.
agnese