To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Ankieta. Rodzice pomóżcie :)

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Martusia25aa
Witam serdecznie icon_smile.gif Jestem studentką V roku studiów pedagogicznych i właśnie jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej... Piszę pracę na temat wiedzy rodziców o rozwoju psychoseksualnym swoich dzieci. Moja prośba polega na tym, aby wypełnić ankietę. Jest ona w 100% anonimowa i zajmie najwyżej 5-10minutek. Oto link do ankiety:

https://www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz/10356/

Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam:)
Joanna 81
wypełniona 08.gif
an.tośka
wypełniłam icon_smile.gif
Agnieszka AZJ
Nie wypelniłam, bo nie mam dziecka w odpowiednim wieku, ale troche się poczepiam...

1/ Dlaczego w pytaniu o nagrody trzeba wybrac tylko jedną odpowiedź, a w w pytaniu o kary jest aż pięć możliwości ?
2/ W pyt. 5 - jak jest różnica między odpowiedzią "zawsze, gdy jest taka potrzeba" a "regularnie" i "sporadycznie" ? Potrzeba może pojawaiać się zarówno regularnie jak i sporadycznie.
3/ w pyt. 9 - chciałabym zobaczyć rodzica, który udzieli odpowiedzi drugiej lub trzeciej,
4/ w pyt 11 - odpowiedź pierwsza nie wyklucza się z trzecią

Nie wiem, co jest dalej, bo żeby zajrzeć do ciągu dalszego musiałabym odpowiedzieć na pytania na stronie pierwszej.

Może się czepiam, ale ostatnio w szkole moich dzieci były praktykantki i wypełniałam takich ankiet kilka - wszystkie były tak sformułowane, że IMO nie mozna było na ich podstawie wyciągnąć żadnych wniosków.
Rozumiem, że zrobienie ankiety jest warunkiem sine qua non napisania pracy na wydziale pedagogiki ???
hawah
Zaczęłam wypełniać, ale utknęłam z powodu tych spraw o których pisze Agnieszka AZJ. Całkiem nie do przejścia okazało się pyt nr 16/17.