To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Zmywarka do zabudowy

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

aj80
Mój mąż chce mi kupić zmywarkę. Powinna zmieścić nam się taka do zabudowy na 60cm. Powiedzcie mi na co zwracać uwagę przy zakupie, a może polecicie jakąś konkretną? Bo ja jestem w tym całkiem zielona.
mama_do_kwadratu
ja mam Boscha i sobie chwalę- moim zdaniem ważne:
zużycie wody i prądu
program krótki/oszczędny
aj80
CYTAT(mama_do_kwadratu @ Sat, 06 Feb 2010 - 18:06) *
ja mam Boscha i sobie chwalę- moim zdaniem ważne:
zużycie wody i prądu
program krótki/oszczędny


A z krótkiego programu naczynia nie wychodzą nie domyte?
A jakiego Boscha masz konkretnie, bo tych modeli to też od groma.
basiaw
ja mam siemensa ale następnym razem brałabym też boscha icon_smile.gif u mnie niedomyte wychodzą naczynia na programie 30 minut, a tak jest ok tylko nie mam takiego programu o długości np 100 min a czasami taki by się przydał. Ma 4 programy : na 30 min - 45 st C, 155 min - 50 st.C, 143 min - 65 st C, 120 min - 70 st C. Uzywam tylko tego na 143 i 120 min. Czasami jak chcę tylko szkło z szafki odświeżyć to używam tego na 30 min, a jak mam tylko brudne szklanki i talerze, co sie rzadko zdarza to włączam na 155 min.
Używam też często przycisku połowa wsadu i opóźnienie startu.
Moja siostra ma whirpoola i programy ma fatalne, a jest ich chyba 6 lub 7. Jeden trwa taki normalny czas, tj. 120 min, a inne od 3 godzin do 6. To jest dopiero tragedia masz i nie wykorzystujesz bo nie ma czasu na takie długie czekanie.
Wiesz co i chyba teraz dobrze brać taką, w której jest opcja używania preparatów 5, czy 6 w 1., czyli tabletek, moja ma taką opcję ale jakaś uboga jest.
Ryjek
Ja mam Boscha 45 i po 35 minutach wychodza czysciutkie icon_smile.gif Fakt zuzywa malo wody icon_smile.gif
Agnes-3
Mam Boscha.Wczesniejsza tez byl Bosch i nastepna tez bedzie Bosch 06.gif Bardzo sobie chwale.
Xenna