To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

czy zakładanie spirali boli?

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Stron: 1, 2, 3
Ewelinek
CYTAT(dagmarakkk @ Fri, 05 Dec 2008 - 12:07) *
Dziewczyny mam pytanie ..
jak czulyscie sie po zalozeniu spirali?
ja 2 dni temu mialam zalozona spirale Nova T 380 i mam jakies takie klujace bole w brzuchu i do tego dziwne brazowe plamienia ...

czy to jest normalne?

pozdr d.


normalne, może się utrzymywać do kilku tygodni po założeniu. W razie silniejszego bólu możesz wziąć tabletkę p/bólową.
daga
boli więc proś o znieczulenie miejscowe
marker26
Witam drogie Panie
mam takie pytanie jako że jestem dość zielony w sprawach wkładek chciałbym się was poradzić ,a mianowicie
moja żona karmi dziecko piersią jest dwa miesiące po porodzie
z tego co czytam wiele kobiet poleca wkładkę hormonalną Mirene i tu moje pytanie czy żona może założyć takowa wkładkę

jeśli nie to jaką byście poleciły
z góry dziękuję za odpowiedzi
Użytkownik usunięty
CYTAT(marker26 @ Tue, 16 Dec 2008 - 22:39) *
Witam drogie Panie
mam takie pytanie jako że jestem dość zielony w sprawach wkładek chciałbym się was poradzić ,a mianowicie
moja żona karmi dziecko piersią jest dwa miesiące po porodzie
z tego co czytam wiele kobiet poleca wkładkę hormonalną Mirene i tu moje pytanie czy żona może założyć takowa wkładkę

jeśli nie to jaką byście poleciły
z góry dziękuję za odpowiedzi


Z tymi pytaniami marker to raczej do lekarza trzeba się udać. Dwa miesiące po porodzie to chyba trochę za wcześnie. Z tego, co pamiętam, trzeba odczekać 6 miesięcy.

wiedza
6 tygodni, czyli czas połogu
sylwia65
Dziewczyny, a cos "bezhormonalnego" znacie? Bo mi przez ostatnie kilka lat dr Zalewska (Warszawa) serwowala hormony w takich ilosciach, ze z rozmiaru 40 stalam sie rozmiarem 46 icon_sad.gif Odstawilam wszystko, lacznie z wlasnym mezem, i potrzebne mi cos bez hormonow...
Nabi_ta