To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

psycholog lub terapeuta dla 3latka

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Mafia
Czy możecie podpowiedzieć, do kogo udać się z trzylatkiem, który ma różne problemy (określiłabym je jako lęki, ale nie znam się na tym). Długi czas reagował wręcz histerycznie na każdą obcą osobę, nie oswajał sie z nimi bardzo długo. Nie lubi nowych ubrań. Aktualnie doszedł jeszcze kłopot z wypróżnianiem - absolutnie nie chce robić kupy, co oczywiście skutkuje bólami brzucha, bólem przy wypróżnianiu, często kończy się lewatywą po np. 10 dniach bez stolca. Diete ma dostosowaną, je zdrowo, przebadany, wszystko OK, to raczej problem, który siedzi w głowie. Leki - syropki, nowe nocniki czy nakładki nic nie dały. Nie chce też robić w pieluchę. Po prostu w ogóle nie chce się wypróżniać.
Do kogo mogą udać się w Warszawie? Był mały z rodzicami na jednej wizycie u psychologa dziecięcego, ale omawianie kłopotów było przy dziecku i zraziło to rodziców do tej osoby.
Czy to powienien być psycholog czy może terapeuta SI? Czy możecie polecić konkretną poradnię czy konkretną osobę?
Mieszkają na Targówku, ale są zdecydwoani dojeżdżać gdziekolwiek.
Ika
Zaczęłabym od diagnozy SI.
Mafia
Ika, a możesz podpowiedzieć do kogo iść?
Ika
Mafia, ja tylko prywatnie znam, dobra terapeutka, wiem, że jeździ też na diagnozy do dzieci. Natomiast "państwowo" trzeba szukać w poradniach PP, tylko niestety terminy bywają zabójcze.
Mafia
Ika, może być prywatnie. Nawet tak odpowiadałoby im na początek, bo termin byłby racjonalny, a problem jest dość uciążliwy dla małego.
Anai_
Mafia, znam problem od podszewki, że tak powiem i mam armię ludzi od terapeutów SI po psychologów dziecięcych w Warszawie. Zresztą sama dojeżdżam. Służę namiarami.
Anai_