To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Buty na jesień dla dziewczynek

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

McJAGNA
No to kolejny wątek zakładam bo nie wiem co robić, a wszystkim znanym mi matkom zadawałam juz pytanie jakie i ile mam na jesień i do szkoły kupic buty.

Nie znam się na tym bo jestem wychowana w biedzie i nędzy butowej i raz w roku jako nastolatka brałam jakąs kumpele za fraki i ta wybierała mi obuwie.

Ale dzieci mam kilka a na koncie braki.

1. Wersja 1 - jakies dobr skórzane trapery na rzepy i koniec
2. Wersja 2 - jakieś adidasy lub trapki (trampki niechętnie bo dużo sznurownia a my czasu rano mieć nie bedziemy + kalosze ładne + cos w stylu szaszek czy takich jesiennych botków
3. Wersja 3 - coś ładnego do spódniczek bo nie mają + nie wiem adidasy


Co kupujecie dzieciom na jesień lub kupiłybyscie gdyby buty się im pokończyły dobite przez intensywne wakacje ?

Albo ile i jakie maja Wasze dzieci buty ?
Meggi
Mam podobny dylemat właśnie, ale decyzja będzie taka, że kupie jakieś butki typu balerinki do spódniczki (koszmarne "galowe" 29.gif rozpoczęcie roku szk.) i tradycyjnie jakieś adidasy na rzepy.

Ta wypowiedź się tyczy tylko Aurelki, bo Kasa to zupełnie inna bajka icon_wink.gif Ona najchętniej w adidasach biega lub tradycyjne trampki halówki 37.gif .
McJAGNA
Meggi a jak będzie lalo tak jak ostatnio czyli na okrągło ?
Meggi
CYTAT(McJAGNA @ Wed, 25 Aug 2010 - 16:26) *
Meggi a jak będzie lalo tak jak ostatnio czyli na okrągło ?



To nie problem bo dziewczyny jak pada wożę autem i odbieram autem, więc nie zmokną, w szkole też nie wychodzą jak bardzo mocno pada.
Na mały deszcz adidasy wystarczają icon_wink.gif
Agnelka25
Ja wybrałam wersje 3 kupiłam adidaski i zabudowane buciki pasujące zarówno do spódniczki jak i do spodni.
semi
Adidasy, półbuty i kalosze. Z Tosią to jeszcze łatwe jest.
szantrapa