To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Nintendo czy gameboy

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

ATeFKa
Kto ma i jak się to sprawuje? Możecie mi doradzić, laikowi jednemu? Chcemy starszakowi pod choinkę kupić, ale się zupełnie na tym nie znamy. Więc proszę was o rady, lub nawet linki, co lepiej i dlaczego.

Damian by wolał Nintendo, ale jak na allegro wbiłam, to juz zupełnie nie mam głowy. Wiele różnych jest. Nie znam się i już. No i cena to tak do 250zł.

edit.
Przejrzałam allegro i wydaje mi się że te 250 zł. to mało...
semi
oo, będe się przyglądac, tez myślę o tym, ze by Leosiowi coś kupić. Da się wogóle w tej kwocie?u nas tak do 300-350.
ATeFKa
No właśnie chyba nie... Ale jak popatrzyłam na all. to taki mam teraz zamęt w głowie...już w ogóle nie wiem o co chodzi... niech mnie ktoś oświeci.
ATeFKa
Właśnie się dowiedziałam że gameboy to już przeżytek i że jest jeszcze coś takiego jak psp, z tym że przenośne... 37.gif

Nikt nie ma? Ej, no poradźcie coś...
użytkownik usunięty
[post usunięty]
rysa154
psp ma moj brat, dostał jako niespełna 11latek...jak dla mnie to to samo co granie na kompie tylko w przenośnej, mniejszej wersji, a gry tez troche kosztuja...wiem wiem,nie pomogłam 03.gif
ATeFKa
dzięki ryba 03.gif

Tak przeglądam i czytam i mam pytań kilka do wtajemniczonych
- czy psp i nintendo to jest to samo?
- czy do tych konsolek kupuje się jakieś " kasetki" czy wgrywa gry z internetu czy też przez komputer?
- czy to ustrojstwo jest na baterię typu paluszek czy też jakąś specjalną i czy ładuje się to przez kabel?
Znalazłam taką aukcję Może któraś wie czy jak bym takie coś kupiła to czy wystarczy? czy trzeba coś jeszcze...oj, całkiem zielona jestem...
rysa154
psp ładuje sie jak komórke przez kabel, a gry są na płytkach takich małych

i chyba psp i nintendo to co innego...
Mika
psp i nintendo DS to konsole przenośne
niby takie same a się różnią icon_wink.gif
psp to coś jak mini PS2/PS3 - grami steruje się przez przyciski