To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Krzesełko do karmienia

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Stron: 1, 2
Ika
Oskar miał drewniane, bo nic innego w ówczesnej kuchni by nam się nie zmieściło. Teraz tego drewnianego nie chcę, bo mi nie pasowało, wprawdzie hektarów wolnej przestrzeni nie mamy, ale akurat krzesełko nam obecnie wejdzie bez większych ograniczeń gabarytowych. Jednak jako, że poprzednio nie miałam wyboru, jestem w temacie dość zielona. Podpowiedzcie, co się sprawdza a co jest zbędne i jakie to krzesełko powinno być...? Wydaje mi się, że podwójny blat to jest fajna rzecz. Regulacja wysokości? Odległości blatu od siedzenia? Co jeszcze? Konkretne jakieś modele możecie tez polecić icon_smile.gif Mój warunek jest tylko jeden - ma mieć pasy do zapięcia malucha, ale zakładam, że to mają wszystkie.
Dirty Diana
Ja mam takie, używam od miesięcy i jestem naprawdę zadowolona
~just~
Ja mam krzeselko z Mothercare z regulacja oparcia, co bylo pomocne, przy wprowadzaniu stalych pokarmow, kiedy Ania jeszcze nie siedziala stabilnie. Mozna ja bylo karmic na pol-lezaco. Uzywam tez u dziadkow pozyczonego krzeselka z Ikei - zwykle, plastikowe, bez bajerow. Musze przyznac, ze jesli mialabym wybierac jeszcze raz, kupilabym to z Ikei, bo jest tansze, zajmuje mniej miejsca, a przy tym doskonale sie sprawdza.
Ika
CYTAT(~just~ @ Sat, 06 Nov 2010 - 18:19) *
Uzywam tez u dziadkow pozyczonego krzeselka z Ikei - zwykle, plastikowe, bez bajerow. Musze przyznac, ze jesli mialabym wybierac jeszcze raz, kupilabym to z Ikei, bo jest tansze, zajmuje mniej miejsca, a przy tym doskonale sie sprawdza.


O nie, Ikeowskie odpada - jest paskudne, a oszczędność miejsca jest dla mnie obojętna, co zresztą zaznaczałam w pierwszym poście icon_biggrin.gif No i Ikeowskie chyba nie ma pasów...? W każdym razie pojawił mi się drugi warunek - miękkie ma być icon_biggrin.gif Znaczy nie goły plastik, tylko wyścielane.
A z Mothercare jakie masz?