To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Państwowe Poradnie Logopedyczne

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Ma.
Jestem studentka II roku pedagogiki ze specjalonścią logopedia, w tym roku musze odbyć praktyki astystencko-obserwacyjne, najlepiej w placówce w której jest logopeda. Moje pytananie brzmi, czy jest w Kielcach taka placówka, najlepiej pracująca w stystemie dwuzmianowym, poniewaz sama pracuje i nie mam możliwości odbycia takiej praktyki w godzinach porannych...Może mamy z Kielc maja jakieś informacje na ten temat? Sama nie bardzo wiem gdzie szukać i pytać o to. Aha, dodam,że moja szkoła jest prywatna, wiem, że szkoły państwowe płacą osobie nadzorującej praktyki,ale moja szkoła nie płaci za możliwość odbycia praktyki. Prosze o pomoc icon_smile.gif
krolewienka
nie jestem z Kielc, ale wiem, że logopedów zatrudniają Poradnie Psychologiczno-Pedagogiczne. spróbuj w nich poszukać. (pewnie w Kielcach macie kilka).
Ma.
No własnie szukam:) dzieki za podpowiedźicon_smile.gif
lusia
W Kielcach taka poradnia jest na Tysiąclecia PP, na przeciwko akademików politechniki i na pewno pracują tam logopedzi.
Może spróbuj zadzwonić i podpytać nr tel 41 34 46 356

pozdrawiam
śmieszek
jest tez prywatna laryngologiczno-logopedyczna na Klonowej, ale zupełnie nie wiem jak tam wygląda temat praktyk
agapi7
Z tego co wiem poradnia psych - ped zostala przeniesiona z Tysiąclecia na Urzędniczą https://www.mzpppkielce.pl/index.html Poradnia jest tylko jedna w CK chyba ze właśnie prywatne.
A może tez warto sprobowac popytac w poradniach przyszpitalnych?
Ma.
Dziękuję za odpowiedzi icon_smile.gif
Dzwoniłam właśnie do poradni psych-pedagogicznej, która znajduje się na ul. Urzędniczej. Bardzo miała Pani poinformowała, że problemu nie powinno być, ale jednak muszę tę informację potwierdzić jutro rozmawiając z dyrekcją. Mam nadzieję, że wszystko się uda, tym bardziej, że zależy mi na godzinach popołudniowych. icon_smile.gif