To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

publiczne dojenie:)

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Stron: 1, 2
Natasha
Tak sobie myślę... Niedługo wózkowe wyprawy, idzie wiosna. Czasem wyprawy dalekie, a tu dziecko chce jeść. Mam jakieś dziwne opory w sprawie karmienia przy ludziach, zwłaszcza obcych, w parku, czy innym łonie natury. Nie miałyście takich blokad? Może to przechodzi, bo ja jestem początkująca karmicielka icon_wink.gif
malinowa i Malina
Do wiosny będziesz juz zaawansaowana i opracujesz sobie takie techniki, że Mały będzie najedzony a ty unikniesz publicznego wystawiania się. Naprade jest to możliwe. Boczna ławka, bluzka z guzikami, stanik dla karmiącej i wszystko sie da.
aluc
...jest również możliwe, że jak dziecię zamiauczy w plenerze, to opadnie z ciebie wszelka wstydliwość razem z okryciem wierzchnim icon_biggrin.gif a parę uśmiechów od spacerujących za rękę staruszków sprawi, że poczujesz się W Najwłaściwszej Sytuacji Na Świecie icon_biggrin.gif
Małgoś.dz
Ja tam nie wiem...
13 miesięcy karmiłam (dla niektórych mało, dla innych dużo), ale oporów przed "publicznym" karmieniem nigdy się nie pozbyłam. I nie pomagały odpowiednie bluzeczki i biustonosze. I choć wypracowaną miałam technikę karmienia, tak by nic nie było widać - to jednak jak ognia starałam się unikać sytuacji karmienia piersią na spacerze.
Zawsze starałam się tak ustawiać sobie wyjścia z małym, żeby głód nie dopadał go w tym czasie.
Niby to nic takiego, większość ludzi z usmiechem spogląda na matkę karmiącą... Niemniej mnie zawsze te spojrzenia irytowały.
Choć z drugiej strony, gdy to ja spotykam na ulicy matkę, która przystawia swoje maleństwo do piersi - ukradkiem spoglądam na nich z tęsknotą i rozrzewnieniem.

I bądź tutaj mądry, i zrozum kobietę... icon_rolleyes.gif
Natasha
na e-dziecku znalazłam to :
https://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=5...=570&w=10053917
No i co Wy na to?
malinowa i Malina