To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Humor u dzieci od 3 do 6 lat - ankieta

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

GosiaDab
Drodzy Rodzice!
Jestem studentką V roku kognitywistyki w Instytucie Psychologii na UAM w Poznaniu. Piszę pracę magisterską o rozwoju humoru u dzieci w wieku przedszkolnym. Zapraszam serdecznie do wypełnienia ankiety na ten temat:

https://webankieta.pl/ankieta/w1hq10823sp6

Ankieta zawiera żarty dostosowane do wieku dzieci i ma na celu sprawdzenie, jakie historyjki śmieszą dzieci w jakim wieku. Wypełnienie jej nie zajmie więcej niż 10min, a na pewno będzie przy tym sporo zabawy. Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
Pozdrawiam
Małgorzata Dąbkiewicz
malgorzata.dabkiewicz@gmail.com
Silije
Dominik chyba nie ma poczucia humoru...
bumbum
Zuza też nie
szantrapa
Moje też nie mają...
magdosz
my nie przeszłyśmy nawet połowy.
grzałka
zawsze mnie ciekawił ten kierunek- kogniwistyka- ciekawe co się po tym robi
Bluśka
Mój Misiek, też jakiś smutas. icon_wink.gif
Madziulek
Kubacz bez poczucia humoru.
xxyy
CYTAT(grzałka @ Wed, 25 May 2011 - 17:09) *
zawsze mnie ciekawił ten kierunek- kogniwistyka- ciekawe co się po tym robi


zartuje icon_wink.gif
asiaad2
A mo j rozumie i śmieje się w kułak z żartów, szczególnie w bajkach, idziemy robić ankietę 03.gif
gozar
O, kurka, te wierszyki to mają być żarty? Nie dziwię sie, że dzieci się z tego nie śmieją. Moje też nie.
myla
no cóż i moje dzieci nie maja poczucia humoru
Magawit
Ola też reagowała bez entuzjazmu. Za to raz rykęła śmiechem-gdy się pojawił dowcip o tacie,ktory każe się mamie szybko ubierać. To był prawie dosłownie zacytowany dowcip, jaki funkcjonuje u nas w domu. Ola zawsze ryczy śmiechem, gdy A. tak do mnie mówi w żartach (spróbowałby poważnie nienie.gif )
Eliszka
Moj też się z tego nie śmiał...


Mało reprezentatywna próba tych dowcipów. Bo są żarty, które śmieszą Janka. Te zupełnie nie.
asiaad2
Mój smiał się tylko z wierszyka, kawałów nie rozumiał
agnese