To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Centrum Pulmonologii i Alergologii w Karpaczu

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

an.tośka
Witam,
młodszy synek został skierowany do w/w szpitala celem głębszej diagnozy i leczenia. Od ponad roku leczony jest z powodu astmy wczesnodziecięcej - bez zadowalających efektów. Pod koniec kwietnia wysłałam tam skierowanie i K został zakwalifikowany na oddział I. Poinformowano nas, że termin oczekiwania na przyjęcie to nawet 12 m-cy. Na trzy tygodnie przed przyjęciem wyślą nam "zaproszenie" a na dwa tyg. przed skontaktują się telefonicznie.
Czy może ktoś przebywał z dzieckiem na tym oddziale? Jak to wygląda? Czy za odpłatnością mogę przebywać/spać z dzieckiem w sali? Czy przed wyjazdem pediatra może wystawić mi L4? Co jeszcze powinnam wiedzieć przed wyjazdem?
Jestem zupełnie zielona w tym temacie 37.gif
Proszę oświećcie mnie blagam.gif
Żoanna
...
an.tośka
Anusia12 dzięki za zainteresowanie icon_smile.gif
Napisałam pw
Rozumiem, że płacę na miejscu, nie muszę mieć żadnej "rezerwacji". Wysyłając skierowanie pisałam, ze to pobyt z opiekunem.
A ile może trwać taki pobyt diagnostyczny? Jak to było w przypadku innych forumek?
Będę wdzięczna za wszystkie odpowiedzi
ewabi
Byłam tam w marcu z młodszym synem, właśnie na oddziale I. Diagnostyka trwa ok. 4 dni i tyle trwa pobyt, jeśli badania nic mniej więcej nie wykazują. Miałam dwuosobowy pokój i spędzaliśmy czas właściwie wczasowo. Poza momentami, gdy robiliśmy przepisane badania nic nas nie ograniczało. Swobodnie można wychodzić poza teren szpitala. Wracaliśmy więc na posiłki i włóczyliśmy sie po bliższej i dalszej okolicy.
Na miejscu jest sala zabaw dla dzieci.
Płacisz za pobyt w chwili wypisu. Razem z wypisem też lekarz prowadzący wystawił mi L4 na wszystkie dni spędzone na oddziale.