To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

HR - Recruitment coordinator

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Gruszka
Co to za rodzaj stanowiska? Ktory to mniej wiecej poziom w hierarchii HR-owej?
tuLena
to zależy od struktury jaka mają tam w firmie. Moze być wysoko, jeśli to np firma consultingowa, specjalizująca się głównie w rekrutacjach, a moze być po prostu koordynatorem grupy rekruterów lub jakimś ichniejszym kierownikiem. Zależy od opisu stanowiska- nazwy bywają naprawdę różniaste i w mogą oznaczać zupełnie co innego w kazdej firmie
Gruszka
To może dla ułatwienia zakres obowiązków:
•Post all open positions on the Client or external careers sites in a timely manner
•Direct all candidate applications to the appropriate recruiter for review
•Collect feedback from recruiters/ hiring manages after interviews
•Update all candidates on the status of their applications, communicate feedback from an interviewer
•Manage the scheduling of all interviews, ensuring candidates and assessors are fully briefed
•Manage the process for internal and external candidate referencing
•Support recruiters in maintenance of reports, if required
Roberta
W zakresie obowiązków nie widać, żebyś miała kogoś "pod sobą". Nie jest nigdzie napisane " koordynowanie innych koordynatorów". Czyli dyrektorem nie będziesz. icon_wink.gif Czy to byłoby samodzielne stanowisko? Czy też byliby inni co by się tym zajmowali?
kasiunia
taka sekretarka od kandydatów do pracy icon_wink.gif
Ammm
W naszym HRze to drugie od dołu po Assistant.
Carrie
CYTAT(kasiunia @ Tue, 23 Aug 2011 - 20:17) *
taka sekretarka od kandydatów do pracy icon_wink.gif


a no,

pomoc dla rekruterów - pilnowanie terminów, zbieranie informacji zwrotnej, zrobienie raportu po spotkaniach...
Gruszka
No i wszystko jasne icon_smile.gif
dzięki za objaśnienia icon_smile.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.