Co to za rodzaj stanowiska? Ktory to mniej wiecej poziom w hierarchii HR-owej?
to zależy od struktury jaka mają tam w firmie. Moze być wysoko, jeśli to np firma consultingowa, specjalizująca się głównie w rekrutacjach, a moze być po prostu koordynatorem grupy rekruterów lub jakimś ichniejszym kierownikiem. Zależy od opisu stanowiska- nazwy bywają naprawdę różniaste i w mogą oznaczać zupełnie co innego w kazdej firmie
To może dla ułatwienia zakres obowiązków:
•Post all open positions on the Client or external careers sites in a timely manner •Direct all candidate applications to the appropriate recruiter for review •Collect feedback from recruiters/ hiring manages after interviews •Update all candidates on the status of their applications, communicate feedback from an interviewer •Manage the scheduling of all interviews, ensuring candidates and assessors are fully briefed •Manage the process for internal and external candidate referencing •Support recruiters in maintenance of reports, if required
W zakresie obowiązków nie widać, żebyś miała kogoś "pod sobą". Nie jest nigdzie napisane " koordynowanie innych koordynatorów". Czyli dyrektorem nie będziesz. Czy to byłoby samodzielne stanowisko? Czy też byliby inni co by się tym zajmowali?
taka sekretarka od kandydatów do pracy
W naszym HRze to drugie od dołu po Assistant.
No i wszystko jasne
dzięki za objaśnienia To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
|